Sunrise Tirana Aquapark/ Sharm el Sheikh / Nuweiba

• Sandra

Wie is er al in het Sunrise Tirana Aquapark geweest en hoe waren de ervaringen?

Groetjes,

Sandra

• Parcifal

Hai Sandra,

Ik woon letterlijk naast dit hotel,en heb het ze voor de laatste 1,5 zien bouwen,heb er zelf nooit geslapen maar als je meer vragen aan me hebt stuur me een mailtje

Groetjes van een warm Sharm el Sheikh

Parcifal

• Harrie van den Broek

Hoi Parcifal,

Wij willen graag een vakantie boeken in het Sunrise Tirana Aquarpark in Sharm el Sheik. Kun jij ons van eerlijke en goede informatie voorzien?

Dank je wel!

Groeten, Harrie, Hester en kinderen.

• Harrie van den Broek

Harrie van den Broek schreef:

>

> Hoi Parcifal,

>

> Wij willen graag een vakantie boeken in het Sunrise Tirana

> Aquarpark in Sharm el Sheik. Kun jij ons van eerlijke en

> goede informatie voorzien?

>

> Dank je wel!

>

> Groeten, Harrie, Hester en kinderen.

• sabien

Haai, wie gaat er deze zomer nog naar dit hotel?

• Sandra

wij zouden volgende week gaan naar Sunrise Tirana, maar na de slechte recenties van binnen en buitenlandse gasten hebben we vorige week alles laten omboeken. Neckermann N ederland heet al heel veel klachten gekregen, vooral over de hygiene, en bij Neckermann duitsland (waar wij geboekt hebben) was er al een officiele waarschuwing wat betreft de hygiene en service van dit resort.

• lieve1953

Hallo, Ben met mijn dochter en mijn 2 kleinkinderen in februari in het Sunrise Aquapark geweest. De kamers en het hotel zelf zijn wel netjes. Hetgeen mij er vooral stoorde was het slechte management, lang achter een dokter moeten zoeken, ze beloofden van alles, maar het kwam er maar niet van, alles liep door het management scheef, geen geschikt personeel voor wat betreft het eten bv. de snacks aan het zwembad hadden meer smaak, dan het eten in het restaurant (eentonig en zonder smaak) geen kinderbuffet zoals vermeld in de brochure, geen vers fruit, voor iemand die gebak lust was het wel een streling voor het oog, of het lekker was weet ik niet, daar ik geen zoetekauw ben, maar het was wel aanwezig in alle geuren, kleuren en vormen, maar het gewone eten was maar pover, ook op ons drinken zoals koffie, thee, frisdrank enz. soms een uur moeten wachten, afhalen en zelfbediening was niet mogelijk. Ook het water van de zwembaden liet te wensen over.

Zou er zeker niet meer terug gaan, het andere Sunrise hotel in Shark Bay is wel OK, doch zeer druk.

Met vriendelijke groeten,

Lieve

• S. De Backer

Is iemand onlangs nog naar dit hotel geweest en hoe was het ? Wij zijn een Belgisch gezin van 40 met 2 kinderen tussen 10 en 12. Wij willen graag in februari 2010 naar een leuk Egyptisch hotel liefst met wat wateranimatie bv. glijbanen. Hopelijk zijn die zwembaden verwarmd.

Groetjes, S.

• snorkeltje

Hoi S……..

Mail me maar even prive,

Misschien kan ik je helpen.

Groetjes Snorkeltje

• 2times

Deze zomer in Tirana geweest!

echt een SUPER hotel! Voor kids heel leuk. Alleen geen animatie voor de kids behalve mini disco.

Volgens mij was er ook een mini club.

Eten GOED-kamers MOOI!

Zwembaden ontzettend goed!