weer

• sylvia

hoi wil er ff tussen uit voor een weekje

ben al zeer bereist dus gaat lukken

maar vraagje aan een van julie

ik vertrek 15 jan

hoe is het weer dan???

ik kom aan in cairo dan naar luxsor en zie ik wel ff

voor iedereen al fijne dagen

en bedankt voor julie antwoord

sylvia

• ger of ank

Hoi Sylvia

Misschien dat je iets aan deze link hebt.

http://www.weeronline.nl/Egypte.htm

Groetjes Ank

• sylvia

ja dank je wel maar ik wilde graag weten in jan en dat kan je daar niet op zien

maar beetje verder zoeken hihihihi blond uit een pakje

en dan vind je het wel

maar heel erg bedankt voor je reactie

sylvia

• joke

Dag Sylvia,

als je even gaat naar www.hurghada.startpagina.nl dan zie je aan de rechterkant bij populaire links “het weer ”staan.

klik dat maar eens even aan, krijg je het weer van hurghada, bovenaan kun je dat veranderen in de plaatsnaam die je zoekt. ook kun je het weer e.d van bijv. januari 2007 opvragen, zodat je weet wat je ongeveer kunt verwachten.

in ieder geval, is t er warmer als hier !!!!!

met groeten,

joke.

• Fanny Nanning

Wij zijn in januari 2006 naar Taba geweest. Overdag was het weer prima. Alleen om 4 uur verdween de zon al achter de bergen en dan heb je écht wel een lange broek en vest of trui nodig. Dus de dagen zijn écht kort en de avonden érg lang.

Zonnen ging wel maar er stond een koude wind. Maar Taba ligt ook helemaal bovenin en ik denk hoe meer je naar onder in Egypte gaat hoe warmer het is.

Voor ons vielen de avonden tegen omdat het vrij rustig was in het hotel en er ook geen entertainment was.

• inge

Hai,

Ik woon in luxor en het weer overdag is prima, wel een windje maar toch lekker in de zon, maar als die weg is……..koud!

En als je toch in Luxor bent, kom dan een keer gezellig naar onze coffee shop. Het is net achter het license office ( elke taxichauffeur weet die te vinden) en het heet By Fox, altijd leuk om landgenoten te ontvangen!

gr. Inge