palm beach

• frank van der heijden

Hallo, wij gaan met kers en oud en nieuw voor het eerst naar egypte.

Wie kan err mij iets meer vertellen over hotel palm beach resort in hurgarda.

En hoe en wat moeten wij doen met het visum daar in egypte

Alvast bedankt groeten frank

• laura

Ik weet niet zoveel van palm beach maar het visum weet ik wel. ik het vliegtuig vul je een papiertje in. je visum koop je op het vliegveld en dat plakken ze in je paspoort dat is het. het is dus gewoon betalen.

Als je op het vliegveld binnen komt dan staan er balies van de reisorganisaties rechts en daar kan je die dingen kopen. Als je het vliegveld op komt dan kan je ook gewoon een visum kopen ik geloof links achterin. Wie kan dat beter uileggen!!

Wij zullen er ook met kerst weer heen gaan. ( de zaterdag voor kerst vliegen wij)

• Jimmy en Jolanda

tsjonge, er gaan steeds meer mensen die zaterdag naar Egypte… :)

gezellig!

als je heel erg op de centen bent, dan kan je een paar euro besparen door het visum zelf te kopen, als je het makkelijk wilt dan laat je het door de touroperator of de eerste hulpvaardige Egyptenaar (die zijn er legio!) regelen. Zelf doen scheelt zo'n 2 tot 4 euro, laten doen is meteen kennismaken met de cultuur…

• frank van der heijden

oke bedankt .

Op vacantie moet je niet naar geld kijken , plezier kost geld en dat is niet erg.

Wij gaan 18 dec , op donderdag.

Tot 1 jan 2009 , kijk er echt naar uit.

We zijn de canarische eilanden en cuba gewent dus best anders denk ik.

groeten angelique

• Henk (Safaga)

Dag,

Je moet inderdaad in het vliegtuig een visumformuliertje invullen.

Na de landing word je met een bus naar de aankomsthal gebracht.

Als je de hal ingaat staan er een hoop mannetjes van de verschillende touroperators die je naar hun loketje sturen, waar je vaak meer dan 15 dollar voor moet betalen. een visum kost n.l 15 dollar. Dat staat erop dedrukt. Je mag uiteraard ook de tegenwaarde in euro's betalen.

Bij deze loketjes moet je meer betalen, kan variëren tot 10 euro per persoon.

Dat zijn dan ‘extra kosten’voor de geleverde service.

Als je echter gewoon doorloopt vind je achterin, aan de rechterkant, ook een aantal loketten. Hier betaal je wel de normale prijs. Als je met 15 euro betaalt, dan krijg je het wisselgeld (afhankelijk van de dagkoers) in egyptische ponden terug. Je kunt er eventueel ook al wat extra geld wisselen.

Maar pas op.

In je reisovereenkomst kan een bepaling staan dat je het visum bij hun vertegenwoordiger moet kopen. Kijk dat wel even na als je geen moeilijkheden wilt krijgen.

Henk

• Henk (Safaga)

Hoi,

Het gaat inderdaad maar ‘om een paar euro’s'.

Maar een paar euro's hier en een paar daar, loopt het snel op.

Oppassen met wie je in zee gaat, zeker als je duurdere dingen wilt gaan doen, kan geen kwaad.

Want dan kan het achteraf toch wel heel veel zijn geworden.

Om maar eens een voorbeeldje te geven, de prijsverschillen tussen b.v een dagje op zee snorkelen of duiken lopen niet een paar euro's uiteen.

En dan kan onderhandelen zeker geen kwaad!

Henk

• Frans

Denk dat jullie een heleboel nieuwe vrienden maken.

En dat begint voor mensen met deze instelling gelijk op het vliegveld.

Jullie herinneren die vrienden lang en koesteren de foto,s, die vrienden zijn jullie gauw vergeten, niet de eerste dagen hoor want dan missen ze jullie erg.

Heeft dan niets met emotie te maken maar alles met geld.

Alleen maar geld.

Wel jammer als je later hoort van vrienden thuis die er ook eens geweest zijn, dat die drie vier of zelfs meer goedkoper uit waren.

Ach als je maar plezier hebt.

Heel veel plezier.

Groet,

Frans.

• ger of ank

Hoi Frank,

Misschien dat je iets hebt aan deze link.

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/502/palm-beach/

Ik heb de Kerst als uniek ervaren in Egypte.

Fijne Vakantie

• stichtinghukske@hetnet.nl

hallo wij willen in december januari naar sham el sheik weet iemand een hotel niet te duur maar wel schoon en dicht bij het strand en stad en leuke en nutige tips dit is de eerste keer dat wij gaan