Snorkelen in Marsa Alam

• Leon

Hallo,

Maart 2009 zijn wij van plan om op vakantie te gaan naar Marsa Alam.

Nu zijn wij op zoek naar een goed (all-inn)hotel met een mooi huisrif voor de deur. Dat is het belangrijkste, want wij gaan echt puur om te snorkelen.

Heeft iemand een tip voor ons??

Zijn er verder nog mensen met ervaringen in Marsa Alam, want ik kan er niet zo veel over vinden op dit prikbord. Ik ben zelf vorig jaar al een keertje naar Sharm geweest, en ik heb gehoord dat het hier nog mooier is… Nu hoor ik daar graag meer meningen over.

Alvast bedankt,

Groeten Leon

• cathy

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats/1016/marsa-alam/

• cathy

Ik bedoel Coraya Beach Resort

• Leon

Bedankt!

Deze was ik nog niet tegengekomen.

Via welke reisorganisaties kan je dit hotel, met vlucht boeken?

Ik heb ondertussen ook goede verhalen over het Brayba Bay Reef Resort gehoord.

Iemand daar ook ervaringen mee?

Groeten Leon

• cathy

op de vakantiereiswijzer staat dan bovenaan bij wie je kan boeken.

Veel succes met kiezen en alvast n fijne vakantie

• Fanny Nanning

Wij zijn in Marsa Alam/El Qiusir naar Pensee Royal Garden geweest. Dit hotel heeft een schitterend huisrif voor de deur. Ikzelf heb het snorkelen nooit onder de knie gekregen maar mijn man kan uren wegblijven. Ik heb mijn ogen uitgekeken naar de vissen die gewoon rond mij heen zwommen terwijl ik tot de knieën in het water stond. Mijn man is verder gegaan, net over het rif en heeft daar de mooiste vissen gezien. Mensen die daar een snorkel- duikschool hebben, hebben in hun vrije tijd vaak samen met mijn man dé plekken bezocht waar je de mooiste vissen en koraal kunt bezichtigen

• Daantje

Wij hadden een geweldig hotel met een schitterend huisrif bij Marsa Alam. Brayka Bay, goede recencies. Neem eens een kijkje op onze website voor de foto's www.enjoytheworld.nl en kies Egypte 2007. Vanuit dit hotel is het volgens mij een kwartiertje met de taxi om naar Abu Dabab te komen, waar je weer kunt snorkelen met schildpadden en een zeekoe. Schitterend. Ook de dolfijnenexcursie is aan te raden (wel prijzig). Mijn vriend heeft zelfs een dolfijn gezien bij het huisrif.

Groet Daniëlle