Luxor reisgenoot

• Gerben

Ik wil graag binnenkort, bijvoorbeeld van 27/11 tot 4/12 weer naar Luxor.

Eventueel met verlenging van de terugvluchtdatum.

Er zijn diverse aanbiedingen voor tickets + hotel, maar aantrekkelijk is het vooral wanneer je niet als alleenstaande, maar met minimaal 2 personen boekt. De kosten liggen dan behoorlijk beneden de kale vliegticketprijs.

Wie heeft zin om in diezelfde periode te gaan en om samen met mij te boeken?

We kunnen overleggen over het werkelijke gebruik van de hotelkamer door 1 van ons. Ik ben ook bereid om zelf ander onderdak te zoeken.

Graag reactie.

• inge

Ik weet niet waar je woont maar je kunt ook gewoon een losse vliegticket boeken met een duitse maatschappij, die hebben vaak aanbiedingen en ook jetairfly vanuit Brussel is vaak aantrekkelijk geprijst. Een hotel in Luxor, bijvoorbeeld het Gadiz hotel is niet duur, en dus ben je goedkoop uit!

gr. Inge

• Gerben

Hoi Inge, bedankt voor je reactie, maar ik heb een Luxor-aanbieding gevonden voor een ticket incl. hotel voor 1 persoon voor € 283,– en dat is erg aantrekkelijk.

Losse tickets zijn momenteel veel duurder.

Ik vertrek vrijdag a.s.

• inge

Dat is niet duur!

Mocht je zin hebben, wij hebben een coffee shop net buiten het centrum ( op de weg tussen ACE en Brooks hospital )

Misschien wel leuk als je langs komt, het heet: By Fox

Ik vind het altijd wel leuk om Nederlandse gasten te ontvangen en gewoon weer eens lekker te kletsen.

In ieder geval een hele fijne vakantie!

Gr. Inge,