Duitse reisbureaus

• Henrike

Waar moet ik op letten als ik boek bij een Duits reisbureau?

Hier in Nederland heb je de ANVR en SGR wat bepaalde risico's afdekt.

Weet iemand hoe dat zit in Duitsland en wat betrouwbare via internet te boeken reisbureaus zijn?

Wat mij vooral opvalt is dat de kinderkorting in Nederland heel erg matig is voor kinderen tussen de 2 - 12 jaar. Voor ons is dit gegeven alleen al de moeite waard om te kiezen voor een Duits reisbureau. Samen met al die toeslagen van Schiphol vliegen wij net zo lief vanaf Dusseldorf.

Henrike

• noetisis

Hoezo bij een duits reisbureau ? Ik boek bij een nederlands reisbureau en dan de duitse touroperators, dan gelden de nederlandse regels inzake anvr sgr.

En het scheeldt inderdaad .

grtjs Noetisis

• Ger

Hoi kijk eens bij holidaycheck.de

daar lees je alles over hotels beoordelingen en als je verder klikt zie je ook welke reisorganisaties de hotels in hun gidsen hebben.

Het is goedkoper om via duitse reisgidsen te boeken .

Ik boek zelf attijd bij Dusseldorf direct in Roermond ik betaal geen administratie kosten

Hun web pagina is

www.zonenzee.com

Verder zijn de duitse pagina"s

www.jahnreisen.de

www.its.de

www.thomascook.de

www.tui.de

www.neckermann.de

www.alltours.de

Veel succes, groet

• Mario

Nou dat is niet waar wanneer je boekt bij een nederlands reisburo en de reisorganisatie is duits dan gelden de duitse regels.

Ik heb namelijk bij een nederlands reisburo geboekt en wel 1-2 fly uit duitsland maar er werd mij meteen verteld dat de anvr voorwaarden niet gelden ik heb ook geen anvr boekje gekregen.

Je kunt het beste boeken bij een bekende reisorganisatie dan sta je altijd sterk in je schoenen, dus bijv tui, thomas cook en de aanverwante reisorganisaties.

1-2 fly valt ook onder tui en neckermann valt weer onder thomas cook is allemaal op internet te vinden.

veel succes met boeken en veel plezier op vakantie

gr

mario

ps ja de duitse reisorganisaties zijn vaker goedkoper maar niet altijd dus kijk en vergelijk voordat je boekt.