Nooit geen skytours meer

  • marry1

    SUPERSLECHT kunnen niet met klanten om gaan. Zijn veel fouten gemaakt.Wij hadden onze reis een jaar geleden geboekt naar Sharm Elsheik 2 dagen voor vertrek werd onze reis om gezet naar Taba.Wij hebben 4.5 uur midden in de nacht door de woestijn gereden waarvan 10 min met politie escort in een minibusje die 120km per uur reed.Wij zouden zo rond 21.00 in het hotel zijn als het niet veranderd zou zijn nu waren we er 02.00 zonder eten en drinken.De factuur klopte niet,volgens hun hadden we niets betaald.We hadden alles betaald alleen per 1 july de brandstof toeslag niet.We hebben gebeld en alles uitgelegd toen moesten we onze mond maar ff houden,we werden een kwartier in de wacht gezet en daarna kwam ze terug en zei fouten maken was menselijk en zag het probleem niet.Die mevr van SkyTours werd het zat en verbrak de verbinding.De man van SkyTours in Egypte die ons naar het vliegveld bracht deed niets, begeleidde je niet eens hij wees die kant op en weg was hij. ZO KAN IK NOG WEL FF DOORGAAN .

  • gipsy

    oud nieuws…………

  • Jippie

    NOOIT GEEN = altijd…..

  • Gerben

    Dat is ontzettend frustrerend dat Skytours zo met zijn klanten omgaat. Ikzelf heb nu ook al een aantal dagen telefonische onderhandelingen over fouten die door Skytours zijn gemaakt, maar ze willen niet toegeven.

    Aan de gegeven reacties van gipsy en Jippie op jouw onderwerp heb je natuurlijk niets op dit prikbord. Ik ga er van uit dat je op dit prikbord hulp en ondersteuning kunt krijgen en ook kunt geven en dat is wat anders dan bijdehandte opmerkingen plaatsen.

  • Jippie

    Nou sorry Gerben, Marry1 vraagt in haar post niet om hulp en ondersteuning. Het is alleen een stortvloed van klachten.

    Jij komt dan met jouw klachten…. is dat waar ze op zat te wachten? Oplossingen worden niet gegeven.

    Gipsy en ik gooien er nog wat humor in.

  • Gerben

    Ja hoor Jippie, je hebt gelijk. Ik vond het echt humor dat jij schreef: “nooit geen = altijd….”.

    Ik denk dat iedereen schaterlachend over Skytours is gaan nadenken………..!

    Ik zal me positiever opstellen, dan wordt het steeds leuker op het prikbord.

    Wij gaan overigens toch wel met Skytours naar Luxor van 24 tot en met 31 oktober a.s. We hebben dan helaas geen terugvlucht want Skytours had niet in de gaten dat alle stoelen reeds waren verkocht. Zelfs gisteravond heb ik nog een keer via internet de onmogelijke 8-daagse reis bij hun kunnen boeken, terwijl niet aangegeven werd door het systeem dat er geen stoelen meer waren. Hun fouten wilden ze vanmorgen niet toegeven en ze wilden ook niet compenseren. We mogen wel op 2 november terugvliegen vanaf Hurghada, maar de verlenging (dat vind ik ook logisch en geen enkel probleem) en de transfer moeten we zelf betalen. Toen ik zei dat we nu wel twee keer betalen voor een transfer van de luchthaven naar het hotel Lotus en ook weer voor de terug transfer, terwijl we daar geen gebruik van kunnen maken omdat er geen stoelen zijn, gaven ze geen krimp. In feite betalen we nu dus 3 x voor een transfer.

    Maar ondanks alle strubbelingen met Skytours hebben we toch erg veel zin om weer naar Luxor te gaan. Positief hé Jippie?

  • lukiam

    Er worden regelmatig slechte ervaringen met Sky Tours vermeld. Wordt het niet eens tijd dat mensen naar de Geschillencommissie Reizen stappen?

    http://www. geschillencommissie. nl/ (aan elkaar uiteraard) -> doorlinken naar Reizen.

  • marry

    Beste Gerben;

    Wij wensen jullie heel veel plezier in Egypte; de transfer van Luxor naar Hurghade duurt úúúren, dus maak je borst maar nat.

    Succes gewenst met het terug krijgen van je geld…..

    Groetjes Marry

  • marry

    Beste Lukiam,

    Het wordt inderdaad tijd, dat we onze krachten bundelen en een bombardement van klachten loslaten op deze geschillencommissie; ik heb reeds het voortouw genomen en een mailtje met onze klachten ingediend.

    Hopelijk helpt het en wordt Sky International Tours gereorganiseerd of (beter) opgeheven, zodat nieuwe klanten niet hetzelfde als ons mee moeten maken.

    Groetjes Marry.

  • lukiam

    Ik heb zelf geen ervaring met Sky Tours maar als ik sommige ervaringen zo lees maak je bij de Geschillencommissie Reizen een goede kans. Zelf heb ik zeer goede ervaringen met de Geschillencommissie Reizen (dat betrof overigens geen reis naar Egypte). Het kost je tijd, energie en een klein beetje geld maar de uitspraak van de Geschillencommissie eerlijk en bindend. En de verliezer betaalt de kosten.

    Succes!

    gr. lukiam