Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn orientatie om eventueel op vakantie te gaan naar Egypte.
Ik wil graag naar een zonzeker land en niet zolang vliegen.
Wegens werkomstandigheden kunnen we alleen in januari of februari 09 op vakantie vandaar dat ik op Egypte uitkwam. Nu dacht ik dat Egypte het hele jaar door zonnig en warm is, klopt dit ook? Heb namelijk van de week ergens gelezen dat het dan niet zo warm is (18 - 20 graden). Valt het op de dag misschien mee en is het s' avonds wel koud of zo!
Nu komt mijn volgende probleem ik heb darmproblemen en door erge gewichtsafname is het ook niet handig om de diaree te krijgen, nu heb ik al het e.e.a. gelezen hier op het prikbord (vloek van Farao) maar ik ga het toch ook weer aan de experts vragen hoe zit het nu precies ik kan en mag niet alles eten (i.v.m aanvallen) nu is vet en gekruid uit den boze bij mij en ook kan ik geen ijs verdragen dus dat probleem heb ik dan niet, maar ben bijna wel overgeleverd aan rauwkostvoedsel nu heb ik gelezen dat je dit beter kan vermijden is dit echt zo want dan is het voor mij denk ik onmogelijk om te gaan omdat er dan niet veel meer overblijft om te eten. Graag jullie advies.
Mijn laatste vraag is waar moet ik heen naar Hurghada, Sharm al Sheik of El Gouna wat raden jullie mij aan?
Wat voor mij belangrijk is de zon, kan je buiten je resort/hotel komen (heb namelijk weleens gehoord dat je hier niet af kan/mag i.v.m. veiligheid).
Wil graag s' avonds lekker over een boulevard lopen en ben gek op winkelen dus dat is ook belangrijk dat dit dicht in de buurt is. Het liefst wil ik vanuit hotel daar naar toe lopen en dan niet met een busje of taxi ergens heen gebracht worden.
Hebben jullie tips??
Nou een heleboel vragen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om tot een goede beslissing te komen.
Alvast bedankt.
Gaby