VISUM

• Marian

NEE GEEN 50 euro ,je zegt zelf ….FOOI enz,dus het visum zelf kost geen 25 euro.Lees eens goed alle berichten hier!!!!!

• Fanny Nanning

Neee je hebt geen pasfoto's nodig voor een visum. Wij hebben wel meegemaakt dat de touroperator zorgt voor een visum. Dus ze stempelen op de luchthaven af en het geld betaal je later aan de touroperator en die bepalen zelf wat je kwijt bent aan je visum. En het lijkt wel of ze steeds meer geld er voor vragen en weigeren kun je niet…………..

• Jippie

Fanny Nanning schreef:

>

> Neee je hebt geen pasfoto's nodig voor een visum. Wij hebben

> wel meegemaakt dat de touroperator zorgt voor een visum. Dus

> ze stempelen op de luchthaven af en het geld betaal je later

> aan de touroperator en die bepalen zelf wat je kwijt bent aan

> je visum. En het lijkt wel of ze steeds meer geld er voor

> vragen en weigeren kun je niet…………..

Weigeren kun je wel. Gewoon zelf visum halen achterin en door de douane gaan. Daarna betaal je alleen de “fooi”.

Het scheelt 10 euro per persoon uiteindelijk, wij met zijn vieren, scheelt toch flink!

We hebben nog geprobeerd om onder de fooi uit te komen, maar dat lukte niet… we namen nl eigen taxi omdat we heel dichtbij luchthaven zaten en er dan heel snel zijn (wachten tot bus vol, via andere hotels…). Alleen 5 euro pp moeten betalen dus.

Hierover staan trouwens meerdere discussies op dit forum…

• monica

Karmeliet is een belg(in) en voor belgen gelden er andere regels.

• Jippie

monica schreef:

>

> Karmeliet is een belg(in) en voor belgen gelden er andere

> regels.

Dat stond al in de eerste reactie vermeld van lukiam.

Re: VISUM

lukiam 17-08-2008 11:45

• Alice

Wat een schurken!!!!

• joke

ach ja, zoals ik al schreef: in 2006 en 2007 hebben we geen visum behoeven te betalen, dus als ik 50,00 euro deel door 3 vakantie's valt t nog mee.

volgende keer ( we hebben al geboekt) haal ik ze gewoon bij de bank en ga met taxi naar t hotel, dus dan hebben we die problemen niet meer, (denk/hoop ik),

groetjes,

joke van den berg