Huisrif?

• Carlo1975

Wij zijn op zoek naar een hotel in Egypte, de plaats maakt niet uit, waar een mooi huisrif voor de deur ligt.

Wij gaan met onze dochter van 4 jaar naar Egypte, en dan vind ik het handig wanneer er voor de deur gesnorkeld kan worden, zodat wij bij ons eigen hotel kunnen blijven.

Ik ben benieuwd!

Groet,

Carlo

• mini

Hoi Carlo.

Hotel Grand Makdi in Makadi Bay.

Een heel mooi hotel met een heel mooi rif voor de deur.

Groetjes Mini.

• san

Wij zijn vorig jaar naar prima life makadi geweest, mooi hotel en goed snorkelen, voordeel hier is zee waar je zo in kunt lopen, dus ook leuk voor je dochtertje.

Dit jaar zijn we naar Calimera royal diamond in Sharm geweest, ook goed hotel, nog mooier om te snorkelen, maar hier kan je niet zomaar de zee in.

Nadeel van Makadi vind ik dat je niet zomaar je hotel uit kunt 's-avonds om even te wandelen of winkelen.

grt San

• Fanny Nanning

Wij zijn in 2005 naar El Qiusir geweest. Hotel Pensee Royal Garden. Dit hotel heeft een huisrif voor de deur. Wij stonden tot de enkels in het water en de mooiste vissen zwommen rond ons heen. Het is langzaam aflopend met overal schuilplaatsen voor vissen waar een verscheidenheid aan anemonen en koralen te bewonderen zijn. We zijn daarna nog naar verschillende andere plaatsen en hotels geweest, maar nooit meer zo'n mooi huisrif voor de deur gehad waar je vanaf het strand zo het water in kon lopen. Tip: wel waterschoenen meenemenCarlo1975 schreef:

>

> Wij zijn op zoek naar een hotel in Egypte, de plaats maakt

> niet uit, waar een mooi huisrif voor de deur ligt.

> Wij gaan met onze dochter van 4 jaar naar Egypte, en dan vind

> ik het handig wanneer er voor de deur gesnorkeld kan worden,

> zodat wij bij ons eigen hotel kunnen blijven.

>

> Ik ben benieuwd!

>

> Groet,

>

> Carlo