Excursies? Sharm

• Marjolein

Hallo,

Voor de mensen die naar Sharm el sheikh komen en graag wat willen ondernemen..

Mocht u het leuk vinden om een excursie te doen met Nederlandse gids.

Of om wat meer te weten over leuke excursies in Egypte.

Mocht u vragen hebben over bepaalde dingen hebben kwa hotels of eten enzv.

Mail mij gerust,

Vriendelijke Groet,

Marjolein Koole

• nienke

Beste mensen,

Doe jezelf een plezier en ga niet in zee met Marjolein Koole!Ten eerste is er geen nederlandse gids! De excursies zijn niet zoals beloofd, ipv met z'n vieren de hele dag in een klein busje wordt je opeens in een touringcar met italianen gepropt en laat je gids je in de steek midden in cairo. Je kan het dan lekker allemaal zelf uitzoeken. De hele dag alleen maar in het italiaans gepraat. Bij de terugvlucht werden we in cairo voor het vliegveld gedropt en werd er gezegd: daar doorheen, zoek een balie op. Dus wij stappen uit, verwachten dat de gids mee komt maar ze rijden opeens weg! Ga je dan verhaal halen bij Marjolein, dan zegt zij dat ze haar best gaat doen. Maar puntje bij paaltje is er niks mogelijkwat geld terug betreft en ben je euro's armer omdat je haar in het buitenland moet bellen. Als excuus geeft ze dat ze het wel geprobeerd heeft, maar dat haar manager niet meer met haar wil praten omdat ze voor ons opkwam. Het lijkt me ook niet meer dan logisch dat ze voor ons opkomt; we hebben 155,- euro per persoon betaald voor een rotdag in cairo door haar aangeprezen. Ook een excursie annuleren kan niet bij haar. Dan moet je zelf maar naar de manager bellen en alles regelen, want haar telefoontjes beantwoord hij niet meer. Dus én een rotdag in cairo en 40 euro armer omdat zij niet doet waarvoor ze is: namelijk regelen dat je leuke excursies hebt. Iedereen is natuurlijk vrij om te kiezen, maar ik zou uitkijken: ze komt absoluut lief en vriendelijk over, ook in het echt. Maar als je haar nodig hebt, laat ze je zitten….

• H & I

Helaas moet ik Nienke volledig gelijk geven.

Het mooie blonde meisje dat zich onschuldig voordoet.

En in de rol van slachtoffer kruipt.

Want door dit alles beweerde ze haar baan kwijt te zijn.

Wat blijkt ze biedt nog steeds excursies aan.

Maar problemen oplossen ho maar enkel je geld incasseren!

Schande want sharm el sheik is een leuke vakantie bestemming.

Mensen wees gewaarschuwd!

Want ze heeft het voor ons al verpest het was veel geld.

Maar het missen van een unieke ervaring is nog veel erger !!