Meeste Egyptische mannen vallen vrouwen lastig.

• Alexander1

> Jouw logica kan ik echt niet volgen hoor. Wat een

> belachelijke generaliserende opmerking. Volgens

> mij is de denkwijze van de meeste Egyptenaren

> intelligenter dan die van jou.

> Ok, laat het juist zijn dat er duizenden vrouwen

> per jaar naar Egypte komen voor een avontuurtje

> met een leuke jongen.

> Dan zijn er nog véél meer vrouwen die om andere

> redenen het land bezoeken.

> > (ze onderhouden allemaal

> > een egyptische familie) etc etc.. dus laat de

> > politie ze met rust.

> Prima toch, niemand heeft er dus last van. Jaloers

> misschien?

ben absoluut niet jaloers, nergens in egypte is de besmettingsgraad met Hiv cq Aids zo hoog als in Luxor. En ik kan je verzekeren dat minder dan 5% van de vrijgezelle dames, meestal boven de 50+, inderdaad gaan voor een jongetje van 18-21. Natuurlijk voor geld, al zien zij dit zelf niet, zij denken dat zij net zo aantrekkelijk zijn als 20 jarige meiden.. wat een nonsence…. Sex voor geld is walgelijk… Misbruik maken van de armoede om sex te hebben is nog meer verwerpelijk

Jij, Gipsy, weet dit allemaal ook. Alleen wil je waarschijnlijk je eigenschuld gevoel wegdrukken. En ja… er komen veel touristen naar Luxor, gewoon voor de tempels en de nijltoer… en de cijfers zijn makkelijk na te trekken hoor! Dus generaliserend? ECHT niet….

• gerard1808@hotmail.com

Walgelijk, weet je wat wij als walgelijk hebben ervaren….. we zaten s ávonds op een plaatselijk terrasje heerlijk op kussen op de grond, zit er een Egyptische jongeman van een jaar of 25 samen met een dame die al behoorlijk opweg naar de midden 50 liep, zij zat de bewuste man zo af te lebberen werkelijk niet om aan te zien, zo te zien was het een ober uit 1 of ander hotel, op een gegeven moment maakte ze zijn overhemd zelfs open, details zal ik een ieder besparen maar gelukkig ging dat zelfs de eigenaar van het terrasje te ver en zei er wat van. Nadat ze aangesproken waren stonden ze op nou ja stonden………. de bewuste dame was behoorlijk aan de dikke kant(dit op z'n zachts uitgedrukt) dus ze probeerde op te kruipen dit lukte pas na enige hulp van de jongeman en vertrokken ze. Dus of het nu altijd aan de Egyptische mannen ligt …..er zijn volgens mij ook europeese, vrouwen die hier bewust op uit zijn hoor, waarschijnelijk zoeken ze tijdens hun vakantie dat stukje aandacht wat ze thuis tekort komen. Mij best maar doe dit dan niet in het openbaar zo dat een ander zich er aan gaat storen.

• pluto

Ik woon nu al bijna 2 jaar in Egypte en ben nog nooit lastig gevallen, ja nageroepen dat wel maar dat doen de bouwvakkers

in Nederland ook.

Heb een tijdje op een strand gewerkt en ik denk dat de meeste vrouwen het zelf uitlokken je wordt er soms misselijk van hoe vrouwen aandacht willen krijgen. Bah.

Als je gewoon doet en op een vraag een normaal antwoord geeft is er niks aan de hand.

Dan hebben ze snel door dat je er niet van gediend bent.

En op straat moet je ze gewoon niet aankijken en dan is er niks aan de hand.

• gerard1808@hotmail.com

Nou dat lijkt mij nou ook, doe gewoon. maar sommige mensen denken dat wanneer ze in het buitenland zijn ze zich maar eens lekker moeten aanstellen. om maar niet te spreken over hoe sommige dames zich kleden, volgens mij vraag je er dan om hoor. wij zagen dames lopen op van die enorme naaldhakken en dan met een super strak en kort jurkje , naar mijn idee zit dat toch niet lekker haha. nou doe mij maar gewoon een gemakkelijke broek kort of 3 kwart met een leuk shirtje gewoon niet te opvallend.