dus wat aan te raden voor september Hurghada of Sharm el Sheik (zal het wel verkeerd schrijven excuses hiervoor).
Alvast bedankt!!
Hoi Ton,
Is net wat jij wilt?????????
Wil je wat ondernemen daar, of alleen aan het strand liggen????
Wij zijn in allebei geweest, maar ons trekt Sharm meer,ook kwa excursies,
wij vinden het daar wat gezelliger,maar dat is natuurlijk onze mening.
Trouwens je hebt het prima geschreven hoor!!!!!!!!!
Ben benieuwd waar je voor kiest, heb je vragen mail me maar even.
Veel succes groetjes Snorkeltje
Hoi Ton,
Snap eigenlijk niet goed wat je dan voor soort excursie's wil?? maar goed even een paar tips snorkelen kan ook, idd is het water diep, maar mijn man had hier ook een bepaalde angst voor en is vorig jaar met gemengde gevoelens aan boord gestapt, hij deed het eigenlijk alleen omdat ik het zo graag wou. eenmaal aan boord werd hem verteld dat ze zwemvesten aan boord hadden de zgn. lifejacets we hebben er beiden 1 aangehad en mijn echtgenoot is echt helemaal om hoor we hebben die vakantie zelfs 2 x gesnorkeld en zo ook dit jaar weer, ik kan je verzekeren dat de onderwaterwereld van de rode zee echt fantastisch is. Wat ook leuk is, is de woestijntocht je gaat met een jeep de woestijn in en kunt kameelrijden evenals rijden op een quad tegen de middag bezoek je een bedoeien dorp (ojee vast fout geschreven) waar je thee en een bbq krijgt tegen de avond beklim je een heuvel om vanaf daar de prachtige zonsondergang te aanschouwen.als slotstuk wordt je s'avonds nog getakteerd op en show van een buikdanseres en meer van die ongein ik moet zeggen dat dit voor ons niet het meest spectaculare deel van de dag was maar ach het hoorde bij het programma.Tip neem wel genog water mee voor die dag want het is in de woestijn echt bloedje heet. de plaats waar je heengaat hangt ook weer van je eigen wensen patroon af, wij zijn vorig jaar in Hurghada geweest we zaten an de nieuwe boulevard en aan een mooi stukje op zich vind ik Hurghda 1 grote bouwput met heel veel rommel op de straten en erg vervelende verkopers. Dit jaar waren we in El Gouna en ik moet zeggen een regelrechte verademing in vergelijk met Hurghada geen zeurende verkopers die je bijna naar binnen sleuren in hun shopje. een heel schoon dorp dat eigenlijk voornamelijk uit toerisme bestaat, het dorp is vrij nieuw mar wel in de typische egyptische stijl nagebouwd dus geen ontsierende flats etc. over het algemeen is El Gouna iets duurder dan Hurhada maar wij vinden dit ht echt wel waard je waant je in een totaal andere wereld.
ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt en ik wens je heel veel succes met het uitzoeken van je vakantie ene…. alvast heel veel plezier in het mooie Egypte.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?