Reffat reizen

• Wat Blief

Behalve een klacht op een of ander internetforum kom ik weinig tegen over Reffat Reizen. Wie kent de organisatie en welke ervaring heb je?

Ik heb inmiddels besloten voor de groepsreis te gaan en Shoestring had een voorkeur. De reizen op Reffat zien er echter te goed uit om te negeren.

Dus, kom op met die meningen :-)

• jeanette*

hoi,

heb een tijdje actief contact met hun gehad omdat zij foto's van mij hebben gebruikt voor hun brochure. Het contact was goed en zeer plezierig. Hun reizen zitten goed in elkaar en bieden een mooi program. Dus ervaring met het echt meegaan heb ik dus niet maar ik zou zeggn “leg even per mail contact”en dan zul je vernemen dat dit een prettige organisatie is. (doe de groeten van mij maar even aan Lena :D) Ik denk als je met hun gaat je Egypte van een andere kant leert kennen dan dat je met de grote meute mee gaat.

mvg

jeanette

• Jos

Wij hebben een totaal andere ervaring met Reffat. Een groot drama. Vooral is alles mogelijk, maar tickets verkeerd geboekt, verschillende programma-onderdelen zomaar geschrapt, etc. En het belangrijkste: zeer onvriendelijk (tegen onbeschofte aan) behandeling toen we er iets van zeiden. Echt, NIET doen als je een leuke vakantie wilt.

• Petra

Ook wij hebben ervaring met Reffat Reizen, maar dan wel een zeer goede ervaring. Wij hebben met ons gezin een rondreis gemaakt georganiseerd door Reffat Reizen. We hebben een super mooie reis gehad. Alles klopte zoals omschreven in de brochure. Bijzondere aardige mensen, zowel telefonisch als de begeleiding in Egypte zelf.

Volgend jaar gaan we weer naar Egypte voor de Oase reis en natuurlijk weer met Reffat Reizen.