Wij gaan naar Taba Heights naar Three Corners. In Taba Heights is niet zo veel te beleven, afgaande op onze informatie.
Wie kan ons informeren over mogelijkheden en richtprijzen van excursies naar o.a. Jeruzalem (meerdaags), de Dode Zee en Petra?
Daar vroeg ik niet naar Henk. Als je bijdrage uit niet meer bestaat dan verwijzen naar de zoekfunctie, blijf dan weg en vervuil dit forum niet verder met je nutteloze boodschappen, wijsneusHenk (Nemodive Safaga) schreef:
>
> Dag,
> Daarover is in het verleden ook al eens geschreven.
> De informatie kun je zelf opzoeken met de ‘zoekfunctie’.
> Vul b.v ‘Petra’ en ‘alle data’ in en/of andere trefwoorden.
> Succes,
> Henk.
Dag Ria,
Hoezo “daar vroeg ik niet naar”?
Ik dacht dat ik een antwoord gaf op een vraag van iemand anders.
En wat die zoekfunctie betreft, die mogelijkheid bestaat niet voor niets!
En voor wat betreft het “niet verder vervuilen met je nutteloze boodschappen, wijsneus” zou ik zeggen dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
Kom eerst met voorbeelden, dat praten we verder.
Wat zijn jouw inhoudelijke bijdragen op dit prikbord eigenlijk?
Of laat je je ook al gebruiken door roddels en achterklap?
Henk.
Bedankt voor de steun?
Als je de zoekfunctie zou gebruiken, vind je heel veel informatie over prijzen, vertrektijden, bij wie je dergelijke excursies, wat wel of niet aanbevolen wordt, waar en bij wie je zou kunnen boeken etc.
Had je nog een keer om wat meer duidelijkheid gevraagd, had ik die gegevens zo voor je kunnen oplepelen.
Maar als dat teveel gevraagd is, zou het dan niet beter zijn te overwegen een georganiseerde reis te boeken, dan krijg je alles lekker op je bordje en hoef je het alleen nog maar op te eten.
Henk.
Zo Henk,
Onmiddelijk getoffen in je ego als zelfbenoemde Egyptekenner.
Als een adder gebeten door een beetje weerwoord. Dat doet me vreugd
Mijn bijdrage bestaat uit het al lange tijd ergeren aan je zelfingenomen en nutteloze bijdragen op dit prikbord.
Als je kennis niet verder gaat dan op een normale vraag te reageren met verwijzen naar een zoekfunctie dan tekent dat je kennis van land en omstandigheden.
In internetkringen worden dergelijke reageerders “ trollen” genoemd.
Maar in een ding heb je gelijk, in een discussie met je heb ik geen zin.
Dus al verder iemand wel over informatie over prijzen en mogelijkheden van excursies naar Israel en Jordanie beschikt dan graag.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?