raad

• mohamed

Hllo beste

ik ben Egyptenaar en ik weet zeker hoe de mensen denken daar

het eerst hoe oud is zijn vriend dat hij is zo bang van zijn vader of zijn familie en als jullie nu 1.5 jaar samen en hij niks vertallt over jou dat vond ik niet normaal en als hij van jou hou dan sorry als ik zeg dat fuk aan ale mensen

dreigement van zijn vader is als lige kan nemand dat doen denk naar waroom hij moet met zijn cousin dat is niet waar maak jij de beslissing en zeg dat jij wil niet als twede vrouw .

en jij zag dat hij hou veel van jou ik zie dat niet

laat him breeke met zijn familie of zoek jij de manering om als te wetn over zijn familie in cairo kon jij dat zelf dat doen of vraag een bekant van jou dat hij kan naar cairo hij vraagt is alles waar wat hij verteld misschien dat is alles lige

met haar op papier trouwen dat is de lukke grapje dat heb gehoort

blijf daar en zoek jij de happiness en de liefde jij vind het overaal maar niet als twede vrouw dan jij heb niks

niet delen AUB

ik wens je de beste

sorry als ik was niet meens

mohamed mido

• Frans

denk dat dit het beste advies is aan Annigje.

Wens je heel veel sterkte en wijheid meid.

Sterkte,

Frans.

• joke

denk je ook aan je bankrekening, als hij een machtiging/bankpas heeft zou hij je rekening ook nog eens kunnen plunderen.

en sluit me aan bij hetgeen mohamed en frans schreven,

sterkte,

joke

• Essemi

@Annigje ik wens je veel sterkte en wijsheid toe en laat je vooral niet aan het lijntje houden dat zou je ook niet accepteren als het om een “westerse”man zou gaan. Stel hem voor de keus als hij echt van je houdt breekt hij met zijn familie.