Goedkoop naar Cairo en zoek studio daar. Helpppppp!!!!

• dalya

Hallo allemaal,

Is er iemand die mij iets kan vertellen over lowbudget tickets naar Cairo en het huren van een studio? Ik zou graag na 20 juli willen vertrekken met een kindje van bijna 2. En de reis moet ongeveer 3 a 4 weken duren.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Dalya

• Aïcha

Ikzelf heb me onlangs een bult gezocht naar zoiets, bv op cheaptickets enz. Onder de eur 450/500 lukt het je zeker niet, en voor die prijs moet je wel overstappen. Non-stop AMS-Cairo als los retourticket blijft duur, en hoe korter van tevoren je boekt, hoe duurder. Voor mij was het uiteindelijk veel goedkoper om een package te doen, d.w.z. vluchten+hotel.

Succes!

• dalya

Dank je wel voor de tip Aicha. Ik zal idd eens kijken naar pakketreizen. Zal toch niet verplicht zijn dat je in dat hotel verblijft?

Ik wens jou in elk geval een fijne tijd in cairo. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag over de bruiloft. Maar wens je veel plezier daar.

groetjes,

dalya

• Wilma V.

Ik heb goede ervaringen met Tuifly, met vertrek vanaf Keulen. Ben onlangs naar Cairo gevlogen en betaalde voor het retourticket 175 euro en het was een rechtstreekse vlucht.

• Aïcha

Waaat? … Nou, voor (mijn) volgende keer dan….. dank voor de tip Wilma!

• Henk (Nemodive Safaga)

Hoi,

Kijk dan ook maar eens bij condor, die vertrekken ook vanuit Düsseldorf, en hebben ook regelmatig dat soort prijzen (buiten de schoolvakanties, helaas)

En als je dan toch nog zoekt, is airberlin misschien ook een optie.

Je krijgt bij alledrie in ieder geval ook eten aan boord en gratis niet alcoholische drankjes en ze doen niet zo moeilijk over (extra) bagage.

Daarnaast nog een paar andere voordelen, zo hoef je maar 2 uur voor vertrek aanwezig te zijn. Je daar je auto goedkoper kunt parkeren dan op Schiphol en je hoeft er geen extra vluchtbelastingen te betalen.

Henk