Hoi,
Ik heb dringend wat adviezen nodig…. allerlei adviezen.
Mijn vriend en ik zijn al 1,5 jaar bij elkaar. We wonen samen in Dahab.
Hij komt uit Cairo, maar beide families komen uit Aswan.
Nu kan hij zijn familie niet over mij vertellen, want dat kan echt niet in zijn familie en cultuur.
Ok, dat snap ik. Goed… ik leef ook met hem en niet met zijn familie… dus da's geen probleem.
Nu heeft hij wel al jarenlang een ‘ruzie’ met zijn vader. Hij heeft dat op allerlei manieren proberen te fixen, maar zijn vader is koppig en wil zijn zoon niet.
Vroeger heeft zijn vader hem ook geslagen, hij zit onder de littekens en heeft uiteraard ook littekens op zijn ziel.
Nu heeft zijn vader een laatste ‘dreigement’ geuit.
Hij MOET trouwen met zijn ‘cousin’ .. dan vergeeft zijn vader hem alles en is er vrede in het huis.
Nu zitten WIJ dus in de problemen en ben IK 't ineens die beslissingen moet maken die ik helemaal niet wil maken.
Hij houdt zo veel van me, dat ie mij niet wil kwijtraken, maar hij wil zijn vader ook niet kwijt raken.
Optie 1: hij breekt met zijn familie…. want dat is de consequentie als ie niet met haar trouwt.
Hij zegt nu (optie 2): ik ga trouwen met haar, alleen op papier. Ik blijf in Dahab bij jou… en ik kan ook met jou trouwen.
WAT MOET IK IN GODSNAAM DOEN???
* Ik hou van hem… dus ik wil dat niet zomaar opgeven.
* Ik ben 33, hij is 25
* Ik kan niet terug naar Nederland…. Maar kan ik blijven in Dahab?
* Moet ik er dan nog zijn voor hem… of moet ik maar weggaan…. en daarmee dus ook MIJN happiness en liefde weggooien????
Help me ASJEBLIEFT !!!!!!!
Bedankt.. Angie