tips djoserreis?

• Rik

Hallo,

Wij maken in juli een Djoser-groepsreis voor gezinnen met kinderen. Cairo-Aswan-Luxor-ElGouna-Cairo. Zijn er mensen met tips, waar doorgwinterde Frankrijk-kampeerders wat aan hebben?

• Jan

> Wij maken in juli een Djoser-groepsreis voor gezinnen met

> kinderen. Cairo-Aswan-Luxor-ElGouna-Cairo. Zijn er mensen met

> tips?

Eens kijken: Egypte, juli. Ik zou zeggen dat alles wat bescherming biedt tegen een temperatuur van zo'n 45 graden goed bruikbaar is op een dergelijke reis.

Groet, Jan.

• jeanette*

hoi,

kijk even bij maaike haar site op bjusterbaarlik.nl . Zij heeft mijn tips over op reis gaan met kinderen daarin verwerkt. Er zijn al anderen die hier actief iets mee gedaan hebben. Is een alfabet maar bij kinderen op reis vind je het wel en anders mij effe mailen

mvg

jeanette

• inge

Hallo

Wij zijn doorgewinterde Egypte ( luxor ) gangers. Wij gaan eind juni een coffeshop overnemen in Luxoe, dus weten we wel het een en ander te vertellen. Maar wat zijn precies je vragen?

Een goede vriend van mij werkt veel voor de Djoser company dus ok daar weet ik wel het een en ander op te antwoorden. Op dit moment is deze vriend voor twee weken bij ons in Nederland, dus vraag maar raak! Stuur me maar een AEMAIL MET JE VRAGEN!

GR. iNGE

• monica

groetjes aan Sjoerd