lastminutes Cairo?

• Aïcha

Hallo iedereen! Ik heb natuurlijk al gezocht op internet maar kan eigenlijk niets vinden behalve de bekende Rode Zeebestemmingen. Heb geen ervaring met lastminutes, wat zijn de criteria? 1 week van tevoren, 2 weken of langer? Als je KLM los boekt kort van tevoren dan betaal je de hoofdprijs. Ik zoek een packagedeal, bvk KLM + Nile Hilton, dag of 5.

Zijn er sowieso wel lastminute-packagedeals voor Cairo, of….?

• Maaike

Gewoon bij google ingetoetst:

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGIH_nlNL245NL246&q=last+minute+cairo

• Aïcha

Sorry, ik was een beetje onduidelijk. Ik zoek dit keer een echt goedkope reis (omdat ik maar kort zou gaan) d.w.z. KLM + Nile Hilton maar dan niet voor euro 700. Volgens mij gaat het niet lukken vanwege de hoge brandstoftoeslagen voor Cairo; bij cheaptickets zie ik tarieven van allerlei maatschappijen en onder eur 500 (alleen vluchten dus) komen ze geen van allen. Wat ik zoek is een echte aanbieding zoals je die hebt voor Hurghada enz. maar dan dus voor Cairo….

• danielle

Waarschijnlijk komt dit doordat de vluchten naar Cairo lijndiensten zijn en geen charters.

• monica

Last-minutes voor Cairo zijn er wel maar dan moet je vliegen vanaf dusseldorf of brussel.

Kijk even bij ltur.nl onder de vluchten en anders bij jetairfly.com.

Succes bij het zoeken.

Monica