Welke plaats?

• margriet

Hallo allemaal,

Wij zitten te twijfelen tussen El Gouna en Dahab.

Is het zo dat Dahab kleiner is, en daardoor gezelliger met terrasjes bijna om de hoek,en El Gouna erg veel,en lang lopen en zoeken is voor je een restaurantje hebt gevonden?

Graag jullie reactie.

En nog even een vraagje,

Welke inentingen hebben we nodig?

Bij voorbaat dank.

groet Margriet

• lucy

Van de 2 ken ik alleen Dahab, paar jaar geleden een stop gehouden toen we vanuit Sharm op excursie waren. Ik vond Dahab erg leuk, kleinschalig en pittoresk.

Leuke, prettige sfeer, gezellige boulevard met heel veel restaurantjes, terrasjes en winkeltjes! De meeste grotere hotels liggen een paar km buiten Dahab.

Inentingen: DTP natuurlijk en Hepatitus A wordt aanbevolen!

• ellie

Hoi

Wij hebben vrienden die zijn net van de week uit el gouna gekomen die vonden het daar erg leuk .Ik ben er zelf nooit geweest ik denk dat ze allbei wel iets hebben.

• Wilma V.

Beide plaatsen ken ik en ik hoef geen seconde na te denken waar ik het allerliefst naar toe ga: Dahab.

Maar ik weet niet wat jullie zoeken en welke criteria julie hanteren bij het uitkiezen van een vakantiestek.

• margriet

Hoi Wilma,

Wij willen zon,luieren, wandelen,zwemmen,terrasjes en gezellig af en toe slenteren in een stadje.

Ik begrijp dat Dahab voor ons beter is?

Groetjes

margriet.

• Wilma V.

Beter? Dahab is HET!

Eigenlijk zou ik niet zo positief over Dahab moeten schrijven, want straks wordt het nog overspoel door mensen :).

• margriet

Dank je Wilma.

Groet Margriet

• San en Ron

Hoi Wilma,

Als dat de dingen zijn die je wilt gaan doen kan je naar alle twee de plaatsen gaan.

Dahab heeft een veel meer egyptische sfeer dan El Gouna. El Gouna is een aantal jaren geleden als vakantiedorp gemaakt, waarbij de lagunes die gegraven zijn het koraal aan de kust compleet hebben doen verdwijnen.

Wil je ook genieten van de fantastische onderwaterwereld dan zou ik naar Dahab gaan. Vanuit El Gouna ben je verplicht met excursies mee te gaan om dit te kunnen aanschouwen. Succes met het maken van je keuze!

Groetjes,

San en Ron