van Taba naar Jeruzalem

• Linda

Wij gaan op 10 mei naar Taba. Vanaf Taba willen wij o.a. een excursie maken naar Jeruzalem.

Volgens andere berichten (Zoover/Reiswijzer) is dat mogelijk … klopt dat ???

Zo ja, is dat een 1- of 2 daagse excursie??

Wat is jullie ervaring??

• Rene

http://www.localista.com/listdetail/286319

Het is mogelijk om het in 1 dag te doen, maar het is wel erg krap. Jeruzalem is een belevenis, het is eigenlijk zonde om dit in zo korte tijd te doen. Als ik jou was, zou ik voor een tweedaagse toer gaan, waarbij je ook wat tijd hebt om zelf wat rond te lopen in J. In combinatie met de Dode Zee een erg leuke en interessante trip!

• Linda

Heb je de excursie geboekt bij de reisorganisatie of via je hotel?

En hoe was je overnachting geregeld? Was dit incl. bij de excursie naar J. ?

• Rene

Je kunt het beste via het internet boeken, bij voorbaat al. In je hotel betaal je waarschijnlijk veel meer.

IK heb dit ooit geboekt voor vrienden van me. Zij hadden een compleet pakket, dus ook een overnachting in een 3 sterren hotel en etcetera. Volgens mij ook een bezoek aan de Dode Zee tijdens de terugreis. Naar zeggen: krap maar wel de tijd om de hoogtepunten te zien. Ze gaan nog een keer terug, je komt namelijk niet in (bv) Yad Vashem, en dat is toch wel een belevenis.

• Marian 2

Via het hotel is goedkoper dan via je eigen touroperator.Wij hadden Max travel in de lobby.Het is te doen op 1 dag In de nacht weg en in de nacht ook weer terug.Klaag muur,Jeruzalem,Dode zee en nog meer ….vanuit Taba dan