Goedemorgen,
Weet iemand of je in nederland een egyptische prepaid kaart kan kopen en zo ja werkt deze op de simlock vrije telefoons die we in nederland gebruiken en waar zijn ze te koop? Alvast bedankt door de reacties.
Rudie
Ja, dat kan.
Je moet alleen ff goed opletten bij het kopen van een SIM-kaart: ik had in eerste instantie een Vodafoon kaart speciaal voor touristen (voor 35 pond), maar die is dus maar 9 dagen (ofzo) geldig, zelfs wanneer je op tijd op waardeert! Bovendien is bellen met zo'n touristen SIM duurder dan met een normale kaart.
Ik heb uiteindelijk een Vodafoon ‘E; Kart’ kaart gekocht (voor 55 pond geloof ik…) en die is wel lang geldig.
Hallo Rudie
Nee in Nederland kun je geen egyptische prepaid kaart kopen, wel een prepaidkaart die het hier doet. het is goedkoper om een prepaidkaart in egypte te kopen, niet in een centrum daar wordt je snel getild, maar in een achterafstraatje. aanrader is vodafoon, voor 25 pond plm 3 euro koop je een kaart en die kun je al vanaf 10 pond opwaarderen. het opwaarderen kun je vragen aan de verkoper, die doet dat dan voor je, is echt een stuk goedkoper.
fijne vakantie
jokew
JokeW schreef:
>
> Hallo Rudie
> Nee in Nederland kun je geen egyptische prepaid kaart kopen,
> wel een prepaidkaart die het hier doet. het is goedkoper om
> een prepaidkaart in egypte te kopen, niet in een centrum daar
> wordt je snel getild, maar in een achterafstraatje. aanrader
> is vodafoon, voor 25 pond plm 3 euro koop je een kaart en die
> kun je al vanaf 10 pond opwaarderen. het opwaarderen kun je
> vragen aan de verkoper, die doet dat dan voor je, is echt een
> stuk goedkoper.
> fijne vakantie
> jokew
bedankt voor je reactie en zal doen wat je me hebt aangeraden, ben er blij mee.
vr.gr.
Rudie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?