Taba

• Marjolein

Wij willen volgende week een weekje naar Taba maar nu zie ik op weeronline dat het 12, 13 en 15 graden gaat worden. Kan dat kloppen? Ik heb ook bij Yahoo gekeken bij Eilat maar daar zeggen ze dat het een stuk warmer wordt. Weet iemand wat voor weer het nu in Taba is? Kan je ook leuk snorkelen in Taba? Wij zijn verwend door de mooie riffen bij Marsa Alam.

Alvast bedankt,

Marjolein

• renilde

http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=AFR|EG|EG021|TABA&metric=1

• lucy

Goede tip Renilde, wij gaan volg. week naar Sharm el sheik; helaas kan ik die op deze site niet vinden! Weet jij hoe de regio heet waaronder Sharm zou kunnen staan?

• Mar

Ik ben in december naar Taba geweest,naar Taba zelf en niet Taba Heights,dus ik weet niet waar jij naar toe gaat.Taba is alleen Movenpick en Hilton,daar kon je goed snorkelen en erg mooi.

• Marjolein

We hebben nog geen keus gemaakt, we willen dinsdag of donderdag vertrekken. Het weer in Taba is toch een stukje slechter dan in Sharm el Sheik of Hurghada volgens weeronline. Het Hilton leek ons een goed hotel maar alleen weer erg hoog en het strand lijkt er erg klein op de foto's. Taba Heights vinden we ook prima. We gaan voor een weekje snorkelen en zon en verder hoeven we niet veel te doen in de omgeving. We gaan meestal naar Marsa Alam of El Quseir en daar is buiten het hotel ook niets te doen. Vinden we niet erg.

• Mar

Strand is groot er is nog een heel stuk bij,wat je op fotos niet ziet.Je kunt ook tegen een kleine bijbetaling een ‘'Nelson villa’' huren groot terras en max 3 hoog.Je hebt dan zeezicht en je zit practisch op het strand.Marjolein schreef:

>