rondreis?

• marianne jansen

hallo allemaal,wij willen eind januari een rondreis gaan doen in het nijldal we beginnen dan in luxor kan iemand ons vertellen of dat mooi is en hoe de plaats luxor is. wij verblijven daar ook een paar dagenWe hebben nog niet geboekt we willen eerst even op jullie reaktie wachten dus ik hoop dat we gauw wat horen van jullie bedankt vast voor jullie informatie

• inge

Luxor is wat mij betreft een goed begin voor een rondreis.

je zult er veel kunnen bezichtigen; de Luxor tempel ( midden in het centrum en prachtig verlicht in de avond ) het Luxor museum, vallei der konningen, vallei der nobelen, Karnak tempel en eventueel sound of light show in de karnak tempel. Vlak bij luxor de Dendera tempel. Een falluka tocht op de Nijl etc.

Ben er zelf al vaak geweest en voel me er echt thuis. Als je meer tips etc wilt kun je me altijd mailen.

gr. Inge

• Rene

Ongelooflijk veel te zien, en zeker een goed startpunt voor een rondreis Egypte want van de toeristische pleisterplaatsen in Egypte het best te doen! Meteen een goede vuurdoop in de tourist hassle.

Maar ik hoop dat jullie ook Aswan aandoen, geweldig gezellige stad, erg mooie omgeving en startpunt voor een excursie naar Abu Simbel. Dat kan weer overland, ik zou zeggen Doen!