is dat schikken ? of valt het mee ?

• carola soulje

Hallo allemaal,

A.s. dinsdag (1e Kerstdag) vliegen we voor 2 weken naar Egypte, met als doel El Gouna. Nu zagen we op het internet de weersverwachting voor de komende 14 dagen. Dat was even schrikken: maximaal 19 graden overdag, met hooguit 45% kans op zon. Kan iemand die daar woont ons daar misschien iets meer over vertellen? Gaat het meevallen, of moeten de winterjassen mee? Is voor ons handig om te weten, omdat onze moeder van 88 jaar voor de 1e keer mee gaat.

We zijn benieuwd naar jullie reacties. Bij voorbaat dank.

• Marian 1

Van de week werd het slechter en was het erg koud.De zon was goed tussen 10 en 4,daarna koelt het heel snel af.Afgelopen dinsdag is het slecht geworden

• Marja

Waar kijken jullie de weersvoorspelling Egypte?

Ik zie nl hogere temp.

gr,

Marja

• joke

kijk eens op www.hurghada.startpagina.nl, daar staat een link aan de rechtse kant: het weer,

hele leuke pagina, je kunt daar ook van allerlei plaatsen het weer opvragen, zo weet je ook of je vrienden in oostenrijk ja of nee in de sneeuw zitten (of in de regen) ook kun je het weer van vorig jaar opvragen.

in ieder geval hele fijne dagen in el gouna (en hurghada),

joke.

• Marian 1

Ik heb het uit eigen ervaring.Al de weersverwachtingen die er waren,zijn niet uitgekomen.Er zou 4 dagen bewolking zijn,alleen maar strak blauwe lucht gehad en op de dag dat het mooi weer voorspeld was,was het slecht…..dus mijn ervaring is gewoon afwachten en overal rekening mee houden

• carola soulje

allemaal bedankt voor jullie reacties. Wij hebben er - hoe dan ook - heel veel zin in en gaan er het beste van maken. We hebben op allerlei sites naar het weer gekeken. Sommige wijken nogal af qua informatie. Een extra vest en trui, én de badkleding gaan gewoon mee. Nog 2 nachtjes slapen, dan is het zover. Dan kan het grote genieten gaan beginnen.

• Frans

Mag ik mee??

Grapje natuurlijk maar ben stiekum wel een beetje jaloers, maak er maar een fijne tijd van en laat ons eens weten hoe jullie het hebben gehad.

Prettige vakantie, Frans.

• carola soulje

over een goeie week of 2 laten we jullie via dit prikbord wel even weten hoe we het gehad hebben. Vooralsnog gaan we uit van een fantastische tijd, met lekker weer, mooi hotel en lekker eten.

Heel hartelijk dank aan jullie allemaal !

Groetjes en tot over 2 weken dan maar he?