dahab.

• wil grefkens

ik kan niet veel vertellen over dahab. maar wij zijn vorig jaar naar sharm-el-sheik geweest, en daar een excursie gemaakt naar het st-catherins monastir. op de terugweg een stop gemaakt in daha. wat ik daar zag overtrof alles. ik zou er mijn hond nog niet uitlaten. misschien dat ik het verkeerd heb gezien, maar dat was mijn conclusie. ik zou eerst eens goede informatie inwinnen als ik jullie was.

• Wilma V.

Kun je je negatieve uitlatingen wat Dahab betreft uitleggen? Wat overtrof daar alles? Waarom zou je daar jouw hond nog niet willen uitlaten?

Sinds een paar jaar kom ik regelmatig in Dahab en ik kan niet anders zeggen dan dat dit voor mij/ons de meest favoriete badplaats is om velerlei redenen.

• Jenny

Ik ga eind deze maand voor de tweede keer naar Dahab, het is me daar in september prima bevallen!

Waar bazeer je je mening op? En waarom al zo snel (na sleschts een korte stop) een oordeel vellen?

• lucy

Wij hadden. in 2006 ook een tussenstop in Dahab in een groot soort mall (parfum, schilderijen etc), maar ook dorp, strand. Ik vond Dahab juist een heerlijk oord gebaseerd op dit ene uitstapje! Ik zou er zo heen willen, nog echt kleinschalig, leuke boulevard, beetje jaren 70-sfeer, relaxed!

We gaan weer naar Sharm in febr. omdat hier meer accomdaties te boeken waren, in Dahab beperkter en ook wel duur en het is hier in de winter winderiger heb ik begrepen en wat kouder. Maar het centrum van Dahab is vééééél leuker dan Sharm! Maar meningen verschillen dus.