Heeft iemand ervaring met Egypt Air businessclass? Ik heb geboekt in december van Dusseldorf naar Johannesburg, tussenlanding in Cairo. Heel graag reacties. Bij voorbaat dank.
hoi klaas ik ben een jaar geleden met egypteair van hurghada naar duitserland gevlogen en het was allemaal perfect. eten drinken als je wat vroeg kwamen ze gelijk prima maatschapij gr stanleyklaas1 schreef:
>
> Heeft iemand ervaring met Egypt Air businessclass? Ik heb
> geboekt in december van Dusseldorf naar Johannesburg,
> tussenlanding in Cairo. Heel graag reacties. Bij voorbaat dank.
ik wil natuurlijk niet lullig doen maar ik vlieg NOOIT meer met deze maatschappij. Toen wij vlogen (denk 2005 of 2006) was alles in het vliegtuig stuk, het vertrok al later wegens technische mankementen (?) daarbij deden de microfoons het neit, de lichten niet, het dienblad lag bij ons op schoot en van de stoelen was weinig over. dat zij dan zo, die paar uur lukt wel maar dat ie op de verkeerde baan landde vergeet ik nooit weer! Ik keek naar rechts en zag daar heel dichtbij een groot vliegtuig aan komen landen dus die van ons moest gassen om net op tijd weg te zin. Sindsdien zit ik niet meer fijn in welk vliegtuig dan ook
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?