Russen

• Denise

Hallo!!

Kan iemand mij misschien vertellen hoe het eigenlijk komt dat er zoveel russen in Egypte zijn?

Ik vind het ook onbeschoft volk….maar trek me er niet zoveel van aan….vind wel dat niet over je heen moet laten walsen in hotels….en gewoon laten zien wie je bent….en dat bedoel ik vooral in het restaurant..als je eten wilt halen…..want ik krijg het idee dat ze denken dat het hotel van hun is!

En verder gewoon de knop om!

Denise

• Frans

Hoi Denise,

Heb eens gehoord dat Rusland een belangrijk aandeel heeft gehad bij het bouwen van de Ashwan dam, hierbij heeft het bedongen dat inwoners van Rusland voor altijd goedkoop vakantie kunnen vieren in Egypte.

Maar ben het met je eens vertrouw gewoon op je zelf en laat je vakantie er zo weinig mogelijk door beinvloeden.

En geloof me er zijn er ook genoeg die zich wel gedragen, en die ook echt proberen om met je te praten.

Heb gemerkt onderhand dat er best veel zijn die Engels spreken.

Groet, Frans

• Denise

Bedankt Frans …voor de uitleg…..

Groetjes Denise

• stanley

nou Frans je weet ook niet veel van de russen het is begonnen toen er in luxor en cairo de bom aanslagen waren zo 12 a 14 jaar terug toen zijn de toer operetors van rusland hier op in gesprongen die hebben toen prijs afspraken voor 20 jaar gemaakt omdat de europeese weg bleven heb niets met de aswan dam te maken hoor sorry dat ik even reageer hoor

• joke

dag,

van onze reisleider vorig jaar januari (2006) een egyptenaar, hoorden wij ook als dat kwam door de aswan dam. en het zou voor 20 jaar zijn, en dat zou dit jaar aflopen, dat contract dat rusland maakte met egypte, zodat de russen goedkoop op vakantie konden.

je kunt wel lachen, het verwonderde mij dat er overal zoveel koffers te koop waren. de egyptenaren kunnen moeilijk op vakantie, dus voor hun waren die vast niet.

ik kwam erachter dat de russen, alleen met een plastick tasje komen, met wat spullen, ze kopen dan in hurghada, of waar ook een koffer en bij de plaatselijke “zeeman” kopen ze dan de rest, want da's goedkoper als in rusland.

ze zijn inderdaad lastig, met eten en zo, erger me vaak over wat ze allemaal op hun bord laden en niet opeten, maar er zijn ook nog wel een paar goede russen.

groeten,

joke.

• Denise

Dusssss…misschien over een paar jaar minder russen!!!!Zou echt niet gek zijn hoor!!

Als het dan duurder voor ze zou gaan worden…mmmm…..weten ze zich misschien wel te gedragen..

Allemaal bedankt..voor julie reactie!!

• R!@

Hallo,

Hoe en waarom die Russen in Egypte zijn is niet zo belangrijk toch, dat ze er zijn en je vakantie verpesten wel. Ik en met mij velen hebben echt geen zin om je te laten gelden of zo en de knop om te zetten, sorry hoor maar vakantie is volgens mij genieten van het land en de gewoonte van dat land en vooral de bevolking leren kennen en waarderen. dat de Egyptenaren prima mensen zijn heb ik wel ervaren hoor en dat het een prachtig land is ook, heb de grote rondreis gedaan, maar ben ook in de kleinere plaatsjes geweest om te shoppen en zo. maar dat je aan de kust je aan moet passen of de knop om draaien voor een bevolkingsgroep met verkeerde normen en waarden neen sorry dat is geen vakantie maar ergenis ten top.

Groet R!@