Februari VS mei

• ZaMiBo

Dit jaar begin mei een weekje Sarm gedaan! Heerlijk!

Goed weer, zo'n 35+ graden.

Het zwembad en zee water was heerlijk. Niet te koud om te duiken en snorkelen.

Nu willen we aankomend jaar weer. Ik dacht zelf aan februari om de zon een beetje over het jaar te verdelen!

Maar is het daar dan wel lekker genoeg om te zwemmen? Schieten de ijspegels niet onder je oksels als je het water in gaat?

Mijn zoontje wil voor het eerst gaan duiken, als het tenminste niet te koud is.

Graag een advies: februari VS mei….

dank..

• stanley

hoi in het water is het nog wel lekker in feb en aleen als je er uit komt is het wat frisser maar niet koud nog steeds tussen de 25 - 30 graden dus wel lekker warm en wat is koud de 1 vind het nu al koud en de ander zeg warm he is goed te doen hoor in feb veel plezier hier in egypte gr stanley

• ZaMiBo

dank je Stanley,

wij zijn echte zon aanbidders!

een daje bewolkt of “lange broeken weer” doe je ons geen plezier mee!!

• stanley

nee mij ook niet ik woon hier als het niet warm is trek ik een trui aan bewolk is het hier bijna nooit dus zelfs in de winter niet ha ha gr stan

• lucy

wij zijn 2 keer in Sharm geweest, dit jaar en vorig jaar, 1e keer in maart, 2e keer in febr. Beide keren zonnig, in mrt toen eens een half dagje wat bewolking gehad en ook wel eens ‘s middags. Dit jaar hele week strakblauw en rond de 26, 27 graden. ’s Avonds koelt het wel af en heb je wel een langere broek en trui, vest nodig.

• ZaMiBo

@Lucy

maar kon je in februari gewoon lekker in je bikini liggen???

we willen trouwens de eerste week van februari of de eerste week van mei!

• lucy

ja hoor zeker, de hele week! Vooral ‘s ochtends vroeg is de zon al erg fel. ’s middags na 16.00 uur aanzienlijk minder en om 18.30 uur wordt het donker die tijd van het jaar.

In mei zal het stukken warmer zijn, ik vind februari juist zo heerlijk omdat het hier koud en kil is en je dan in hartje zomer terechtkomt. Zalig!!

Succes met je keuze!

• Jol

Beste Zamibo,

Mei geeft natuurlijk een betere garantie dan Februari. Mijn familie komt mij 2 maal per jaar opzoeken in Hurghada en ik herinner me heel goed dat zij vorig jaar Februari 2006 net de pech hadden dat er toevallig enkele dagen bewolking was.

Dat kan gebeuren. De andere dagen waren prachtig.

Gr, Jol

• stanley

hoi ja daar heb jol wel gelijk in mei is beter dan feb gr stanley

• ZaMiBo

we zijn er nog niet uit…..

ik hoorde iemand laatst vertellen dat ze met KERST altijd gaan, mooi weer!!

brrr…zou het echt??

ik geloof dat we toch maar in mei of in de zomer gaan! In Turkije hebben we ook 47 graden meegemaakt deze zomer!