Hoi allemaal!
Even mijn ervaring delen met jullie over onze vakantie naar Sharm El Sheikh & Cairo.
We hebben totaal geen leuke vakantie gehad door de egyptenaren!!
Wat een vervelend volk is dat, continu dat gezeur of je iets wil kopen, doe je dat niet worden ze vaak nog kwaad, het afzetten van je financieel bedoel ik dan met name in de taxi's en het overal geld voor willen hebben.
Naar de wc geweest, staat er weer iemand op de toilet die je handen wil afdrogen voor geld, mensen die met je meelopen en achter af er geld voor willen hebben…
Kan nog wel even door gaan maar voor ons NOOIT meer Egypte.
We zijn in veel wereldsteden geweest waaronder Bangkok, Beijing, Bombay en nog wat andere steden maar nix is vergelijkbaar met Cairo! Gek werden we van die stad en zijn mensen!
We werden gezien als wandelende credit cards ofzo maar continu lastiggevallen.
Verder is het een heeeeeele vieze stinkstad met zelfs bij de pyramides een grote bende!
Ik weet het ik zal het hele forum over mee waarschijnlijk maar ik wou dit toch eens melden. Nogmaals, wij hebben behoorlijk veel gereisd en altijd een leuke vakantie gehad ondanks dingetjes die niet zijn zoals je het verwacht of wat dan ook maar Egypte was echt een k..vakantie voor ons.
Groetjes
Erik
Nijmegen