reis beschikbaar 21 0ktober (8 dagen?)

• marian velthuis

Help………………,op de valreep te horen gekregen dat we een weekje vakantie hebben.Kan oppas regelen,dus eindelijk weer met z'n tweeen weg.Weet iemand waar ik eventueel nog terecht kan voor 8 dagen naar egypte.

“Surf”me gek,maar lijkt of alles al volgeboekt is?????????

groetjes,marian

• Annelies

Via D-reizen en elmarreizen kun je in ieder geval nog last-minutes boeken v.a. 16 oktober naar Egypte.

Je kunt anders ook altijd een reisbureau in je buurt opbellen en je wensen aangeven. Zij zouden ook wel een actueel overzicht van de mogelijkheden moeten hebben.

• monica

Probeer het eens bij ltur.

Dan vertrek je alleen niet van schiphol.

Succes,

Monica

• Paola

Zit je vast aan vertrek 21 oktober?

Ik heb even voor je gekeken op neckermann.be die heeft nogal wat met vertrek op 21/10 maar dan wel naar Sharm el S. (Vanuit Brussel) Naar Hurghada gaan ze volgens mij niet op zondag want die vluchten staan zowat allemaal voor 23/10 (is dinsdag)

Kijk maar eens even op de site. Kies voor ; vliegvakanties en dan de optie (rechtsboven) zomerprogramma. Dat loopt tot en met vertrek op 29/10.

Veel succes en laat eens weten of je nog wat kon vinden.

Paola

PS: wij hebben zelf ook geboekt via neckermann.be

• stanley

sky internatoinal - isropa reisen -arke

• monica

Hoi marian,

Ben ik weer,

Ik heb even voor je gesurft over het net. Ik denk dat je er het beste aandoet om even bij een reisbureau binnen te lopen. Waar ik ook keek alles wat met de datum 21 oktober vertrekt is volgeboekt.

Bij Isropa zijn nog wel reizen beschikbaar met vertrekdatum 23 oktober. Maar dat zal wel niet gaan. (kinderopvang en zo).

Op ltur zijn er wel reizen beschikbaar, maar erg duur en je moet er een eindje voor rijden.

Ik hoop dat je slaagt. Succes met de zoektocht.

Groetjes,

Monica

Trouwens ik heb ook gekeken voor alleen een ticket, maar zelfs die zijn via belgie erg duur.

• Wilma V.

Misschien ff kijken op de site van Go Best?