Pasfoto visum

• Miranda

Wij gaan 30 augustus naar Egype (jippie!!) alleen ben ik een beetje aan het rondkijken, en zie dat je een pasfoto nodig hebt voor je visum? Mijn vriend is Duits, en dat stond in de reispapieren, maar als ik zoek, vindt ik alleen dat Belgen een pasfoto moeten hebben…?

Groetjes Miranda

• monica

Hallo Miranda,

Nederlanders hoeven geen pasfoto in te leveren.

Bij aankomst moet je een formulier invullen even 15 euro dokken en dan krijg je een paar stempeltje in jouw paspoort.

Let er wel op dat jouw paspoort bij het verlaten van egypte minsten nog zes maanden geldig is.

veel plezier daar,

Groetjes,

Monica

• Miranda

En Duitsers, weet je dat toevallig of die wel een pasfoto moeten hebben?

• MARJOLEIN

wil ik ook wel even weten. Wij gaan naar egypte via een duitse organisatie. Geld dat dan voor ons ook????

gr. Marjolein

vorige keer waren we via NL naar egypte gegaan en hadden daar geen last van.

• Rita

In Hurgarda kun je direkt bij de bank je visum halen. Scheelt een hoop geld. Als je via de reisorganisatie een visum koopt, ben je veel duurder uit.

Hoe het zit in Luxor(vliegveld) weet ik niet. Hoop daar ook een bank te treffen. Anders moet ik 20 eurie betalen volgens de reisorganisatie. Verdienen hun weer lekker aan!