Kerstmis

• Es1304

Hoi,

Kan iemand mij vertellen hoe het weer in Egypte is met kerstmis en kan er iemand nog een leuk hotel (liefst all inclusive) aanbevelen?

• Olga

Wij gaan met de Kerst naar Palm Beach,geboekt bij Go Best

• Ouwie

Wij zijn vorig jaar met kerst naar Sharm geweest en het was een paar dagen bewolkt en ongeveer 19 graden, maar de meeste dagen tussen de 22 en 24 graden en was het lekker warm in de zon. In de schaduw kan het soms koud worden. In de avond koelt het erg af en moet je een trui aan. Ik ga dit jaar in november dan is het een stuk warmer. Wij zaten in Dreams Beach Resort in Sharm en is goed bevallen (goede prijs/kwaliteitverhouding).

• Bo

Ik ben er ook weer een maand in november/december. Heerlijke temperatuur! Maar….eerlijkheid gebied te zeggen; onze zomer is ook waardeloos…de temperatuur is aan het veranderen, dus ook daar kun je er niet echt een touw aan vastknopen!

• Es1304

Oke, bedankt voor de info! We hebben inmiddels geboekt; met Kerst zitten we, hopelijk in het zonnetje, in Sharm el Sheik!! We hebben hotel Sol Sharm geboekt. Zijn erg benieuwd, want we zijn nog nooit in Egypte geweest. Weet er iemand nog leuke excursies om met onze dochter (7 jaar) te gaan doen?

• jennie

hallo wij gaan voor het eerst naar egypte dit jaar met oud en nieuw wij gaan naar hurgharda heeft er nog iemand leuke tips voor ons om te doen wij houden er niet van om de hele dag aan het strand te liggen willen ook wat zien gaan twaalf dagen Bo schreef:

>

> Ik ben er ook weer een maand in november/december. Heerlijke

> temperatuur! Maar….eerlijkheid gebied te zeggen; onze zomer

> is ook waardeloos…de temperatuur is aan het veranderen, dus

> ook daar kun je er niet echt een touw aan vastknopen!

• Marja

Hallo

wij gaan eind maart naar hotel Palm Beach in Hurghada. Wie heeft informatie en/of tips voor ons?