Titanic resort

• MoniqueVL

Hallo,

Wij gaan in oktober naar Titanic resort,hopelijk dat dit een goeie keuze is!

We gaan alleen maar lekker luieren(gaan geen excursies doen),heb je dan ook vaccinaties nodig?En kan je daar euro's gewoon omwisselen in hotels en winkels?Ook gelezen dat je beter met een taxi naar het centrum kunt gaan dat dit goedkoper is,maar kun je wel rustig over straat lopen zonder dat je de winkels word binnen getrokken?

Heeft nog iemand leuke/goede tips en adviezen?

• elsa

hoi,

wij zijn vorig jaar september naar Titanic resort in hurhgadha geweest. Was een leuk waterpark bij en het hotel was niet verkeerd. Vaccinaties heb je altijd nodig of je nu excursies doet of niet want meestal krijg je o.a. diarree in het resort. Ik gelukkig niet maar mijn man wel. Er zit een dokter 24 uur in het hotel. Je kunt in het hotel je euro's wisselen voor ponden. Is voordeliger dan in Nederland omruilen.

Je kunt er gewoon over straat lopen, ze vragen wel of je in hun winkel wilt komen kijken. Wij hebben er 2 hele leuke weken gehad. Ik weet niet of je al ervaring hebt met landen in Afrika. Laat gewoon alles op je afkomen en geniet van je vakantie. Dan heb je zeker een hele leuke tijd in Titanic resort.

• Joy

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt… Titanic! Nee hoor, grapje :D