nog iemand een goede gids nodig in Luxor

• inge

Hoi

Als er iemand is die naar luxor gaat en een gids nodig heeft, of iemand die het een en ander voor voor hun kan regelen in Luxor, kan ik een betrouwbare contactpersoon aanbevelen. Laat het me even via mail weten en ik geef je zijn telefoonnummer.

• HPG

inge schreef:

>

> Hoi

> Als er iemand is die naar luxor gaat en een gids nodig heeft,

> of iemand die het een en ander voor voor hun kan regelen in

> Luxor, kan ik een betrouwbare contactpersoon aanbevelen. Laat

> het me even via mail weten en ik geef je zijn telefoonnummer.

• piepje

wat zijn de kosten eigenlijk?

• inge

Tja, daar blijf ik buiten!

De kosten zijn natuurlijk afhankelijk van wat je wilt. Diegene die ik je voor wil stellen als gids is een hele goede vriend van mij die in Luxor woont. Hij is in het verleden gids geweest en heeft nu wat appartementen en een koffieshop in Luxor. Ook heeft hij een appartement in Cairo.

Stel je wilt gebruik maken van zijn kennis en gastvrijheid moet je hem te kennen geven waar je interesse naar uit gaat en hij regelt alles voor je, en indien je wilt gaat hij ook met je mee. Hij spreekt uitstekend Engels omdat hij met een Engelse vrouw is getrouwd en ook al vaak in Engeland is geweest.

Omdat een Egyptenaar andere prijzen heeft wat betreft Taxi etc zou ik zeker adviseren om gebruik te maken van een betrouwbaar iemand in Egypte. Het gevaar als toerist in Egypte is dat je overal veel en veel teveel voor betaald.

Mocht je gebruik van zijn diensten willen maken moet je me het even laten weten dan geef ik je zijn telefoonnummer zodat je iets met hem af kunt spreken. Het beste is om ergens af te spreken en dan alles met hem door te nemen.

Je zult geen spijt krijgen als je hem als gids neemt omdat hij je dingen kan laten zien die je misschien normaal als toerist niet te zien krijgt.

Hij heeft een koffieshop wat een perfecte plaats is om met hem af te spreken. hier kun je dan altijd nog af zien van zijn diensten mocht het niet klikken!

Maar zoals ik hem ken, en uit ervaring van andere mensen weet, zul je een geweldige vakantie krijgen als je hem als gids neemt.

gr. Inge