reisje delen?

• jalisca

Hoi, Egyptegangers en liefhebbers,

Ik wil heel graag een weekje naar Sharm el sheikh of een andere badplaats.

Ben nooit in Egypte geweest, dus weet er weinig van.

Heeft iemand interesse om zo'n goedkoop reisje te delen? Liefst binnen een weekje.

Mijn mailadres is even niet toegangkelijk, omdat ik net vd week een kabelabonnementje heb aangesloten, en ik niet weet hoe je die outlook moet instellen etc.

Je kunt me bellen als je interesse hebt, op 06-41329633 of 020-7729090.

vriendelijke groet,

Jalisca

• BrendaB

Hoi Jalisca,

Misschien is het handig om te vermelden wat je zoekt, evt leeftijd, man of vrouw?

• jalisca

Hoi Brenda,

dankje voor de tip. Ikdacht zelf dat het telefonisch makkelijker te bespreken is, maar misschien is het beter als ik iets meer vermeld.

Leeftijd en geslacht maakt me niets uit. Ikzelf ben 44 jaar.

De omgang moet wel platonisch zijn.

Ik kan het doorgaans met alle leeftijden vinden, mits je elkaar in ieders waarde laat.

Ik ben niet zo'n stapper. Dus niet tot laat 's avonds uit b.v.

Maar ik wil, als ik toch naar Egypte zou gaan, in ieder geval wel een paar toeristische trips maken.

Dus rust, genieten van alles om me heen, lekker eten, en wat gaan zien zo nu en dan. Dat is voor mij een prettige vakantie.

Meer zou ik niet weten te vertellen over mezelf zo op het prikbord.

Indien iemand een leuke plek weet waar je als vrouw/single alleen naartoe kunt gaan, laat het me ook alsjeblieft weten.

groetje,

Jalisca

• inge

Hoi

Als vrouw alleen ben je een loslopende pinautomaat. Zorg dat je een betrouwbare gids oppikt om je te bergeleiden. Ik ben nog nooit in Sharm el Sheikh geweest, maar al 6 keer in Luxor.

Bevalt me prima, en overweeg zelfs om als de kinderen uit huis zijn , samen met mijn man daar te overwinteren, maar een europesche vrouw alleen…..!

groetjes Inge

• Mike

Als je toeristische dingen wilt bezoeken, kun je dan niet beter een week in Luxor gaan zitten? In een hotel met zwembad?

Persoonlijk zou ik dit verkiezen boven 1 van de badplaatsen, want die bestaan voornamelijk uit hotels. Luxor heeft echt de oude historie.

Misschien een idee?

In Luxor wonen aardig wat westerse vrouwen alleen, maar als je voor de 1ste keer gaat kan ik mij voorstellen dat je dat niet ziet zitten. Je moet eerst het land leren kennen.

Veel plezier.

Groetjes Linda.

• jalisca

Het loslopend pinautomaat grapje vind ik een goeie!

Ik had al heel wat benamingen gehoord voor Europeanen in Afrika, maar deze nog niet.

Ik denk dat ik er maar vanaf zie, hoewel ik nu wel een interesse voor Luxor heb gekregen.

Wie weet, misschien kijk ik daar nog es naar.

dank voor de reacties

Jalisca