luxor

• arjan

Hallo.

Wij gaan in juli naar luxor . Komen waarschijnlijk 's avonds aan en zijn daar 1 dag en gaan de ochtend daarop door naar hurgada. Moeten zelf bij de koningsgraven en tempels zien te komen. Hebben jullie tips voor ons. Welk vervoer kunnen wij het beste nemen of kan je de avond van te voren nog een excursie boeken die je in 1 dag langs verschillende bezienswaardigheden brengt.

hoop dat jullie ons kunnen helpen,

groeten arjan

• monica

Hoi Arjan,

Voor weinig geld moet je gewoon een taxi inhuren.

Die rijden je rond en wachten ook op je.

Voor hoeveel ponden? Dat ligt aan jouw onderhandelingskunsten.

Wij hebben toen een taxi gehuurd voor 100 pond met zn vieren.

Dus per man 25 pond is ongeveer 3.50 euro.

Veel plezier daar,

Groetjes,

Monica

• Miriam Kok

Hai Arjan,

Ik woon met mijn gezin in Luxor en misschien kan ik je helpen met het regelen van een motorboot naar de Westbank en dat daar een taxi op jullie staat te wachten. Stuur me maar een mailtje met wat info over met hoeveel personen, taxi of airco minibus, met of zonder Engelstalige gids enz.

't Is trouwens in juli wel erg warm hier in Luxor, dus ik zou lekker vroeg beginnen, zo rond 6 uur 's ochtends.

Groet uit Luxor,

Miriam

• inge

hoi Arjan

Ik weet ook nog wel een goede gids die jullie wegwijs kan maken in Luxor en Hurghada. Maar dat aanbod van Mirjam is ook goed, dus kijk maar.

Ben al vaak in Luxor geweest, en kan je alleen maar zeggen: geniet ervan!

Als je meer info over Luxor wilt……

groetjes Inge

• inge

Even nog dit berichtje bestemd voor mirjam ( hoop dat je dit leest:)

Ben je nederlandse? Wil dit graag weten omdat wij erover denken om over een paar jaar ook te gaan wonen in Luxor. Wil graag weten hoe het is om er te wonen.

Groetjes Inge

• Miriam Kok

Hai Inge,

Leuk zo'n reactie, ja ik ben inderdaad (van oorsprong, haha) Nederlandse en ik woon sinds 2001 - met veel plezier - in Luxor. Stuur me anders een mail naar mijn prive-adres als je verder nog vragen hebt.

Groet uit Luxor,

Miriam