Boeking Egyptair.com

• Badr86

Hoi,

Ik had een klein vraagje over het boeken van een vliegticket op Egyptair.com, ik heb het antwoord niet op het prikbord kunnen vinden.

Op de site is het alleen mogelijk om te betalen met een CreditCard, daarnaast moet je deze laten zien bij het inchecken (staat op site).

Wordt dit nou echt gecontroleerd? Heeft er iemand ervaring mee?

Ik heb namelijk geen CC maar kan voor de betaling die van een vriend gebruiken.

Alvast bedankt.

Badr

• Jol

Het lijkt me onzin Badr, maar bel ze anders even. EgyptAir heeft toch ook een kantoor in NL?

Jol

• Badr86

Oja natuurlijk!

Helemaal over het hoofd gezien..

Ik ga ze bellen, thx

• Jol

Hoi Badr,

Ik heb zelf ook bij Egypt Air geboekt van Cairo naar AMS. en dit vond ik op de FAQ.

Do I have to hand over my credit card upon picking up the ticket or during check-in time?

Yes, when you buy a ticket via EgyptAir online booking you must be one of the travelling group for each online booking, so you have to hand over your credit card which used for purchasing the tickets upon picking up the ticket and during check-I time, you will also be asked to show your personal identity card.

Jol

• Badr86

Dat heb ik ook gelezen en daarom vroeg ik me ook af of deze controle nou echt uitgevoerd werd. En je geweigerd kan worden als je je CC niet bij je hebt.

Badr

• bert

Bij mij werd er niet naar gevraagd. Je kunt met het internet ticket direct naar de internet balie. Wel vooraf herbevestigen bij egyptair. De vluchten zitten vaak helemaal vol.

Veel plezier.