Comfort Class Martinair

• Gerard en Nicolle

Hallo,

Wij vliegen binnenkort met Martinair naar Egypte.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn op dit prikbord die ervaring hebben met het upgraden naar Comfort Class??

Meestal hebben wij het geluk dat als we inchecken de plaatsen bij de nooduitgang nog vrij zijn, dus hebben we natuurlijk lekker veel beenruimte (maar ja das nooit zeker).

Het enige (belangrijke) voordeel is 10% meer beenruimte. Maar wat is nou 10% op zo'n kleine afmeting….

Graag jullie mening hierover!

Groetjes Nicolle

• Tosca

hallo, wij hadden ook comfort class geboekt en mijn man is 1.97 en die kon een stuk ruimer zitten dan op de economy classe. Voor ons als het even kan alleen nog maar comfort class. Het scheelt echt wel een cm of 10. Grtjes en fijne vakantie.

• monica

Hallo,

Je hebt ook kans dat je voor de plaatsen bij de nooduitgangen meer moet betalen.

In duitsland bij hapagfly was dat in iedergeval al zo.

Ze vroegen ons 15 euro extra per persoon.

Prettige vakantie.

Monica

• Hendrika

Ik zou het doen, wij hebben dit het afgelopen najaar extra geboekt (eigenlijk belachelijk dat niet iedereen fatsoenlijke beenruimte heeft, maar ja). Het is echt een flink verschil. Wij gaan dit jaar naar Marsa Alam en vinden het erg jammer dat het op deze vlucht niet mogelijk is. Het is een lange zit richting Hurghada en Sharm en heel prettig dat je je benen gewoon kunt strekken en ontspannen kunt zitten ipv opgevouwen achter de rugleuning van de degene die voor je zit.