Hotel Akassia Marsa Alam

• mol

wie is er geweest ? in Hotel Akassia Marsa Alam

is het wat, om in van de zomer er na toe tegaan ???

alvast bedankt voor de tipsssssss

groetjes Mol.

• Fanny

Geweest zijn we er niet maar wij gaan in juni ook naar dit Hotel en ik heb links en rechts al navraag gedaan over dit Hotel. Ik heb alleen maar positieve reacties gekregen. In 2005 waren wij in het Hotel er vlak naast Pensee Royal Garden en terug richting vliegveld zijn wij bij Akassia gestopt om mensen in te laten stappen en toen hadden wij al iets van wow wat een schitterend Hotel. Neem in ieder geval een snorkeluitrusting mee want de zee is gewoon te prachtig met al die vissen, je moet het zelf gezien hebben en een absolute aanrader is natuurlijk waterschoenen, die zijn onmisbaar, nog vragen, ik hoor het wel en een fijne vakantie, groeten van Anton en Fanny

• Hendrika

Wij zijn er geweest. Het is een prachtig hotel met een mooi rif direct voor het hotel. Je zult het er prima naar de zin hebben. Niet alle zwembaden zijn verwarmd, dus eerst even voelen voordat je in een koud bad springt. De kamers zijn keurig netjes. Veel vis te zien bij het rif. Je moet over een jetty (steiger) met trap in zee. Er is geen baai. Bij harde wind mag je niet in zee omdat je dan tegen het rif geslagen wordt, maar dat zal in de zomermaanden wel meevallen. Vanuit het hotel worden excursies aangeboden, een mooie is de trip naar Abu Dabab. Een beschermd rif waar je vanaf een zandstrand in het water kunt en waar je een zeekoe en schilpadden kunt tegenkomen (wij hebben ze er wel gezien en de zeekoe kunnen aanraken, een geweldige belevenis).