antinal

  • Ger

    Hoi een vraagje als je ANTINAL koopt en gaat slikken tegen diaree mag je dan met dit middel in de zon zitten en mag je er ook alcohol bij drinken graag advies.

    Groetjes

  • Ger

    Nog een vraagje vergeten moet je het middel helemaal op maken dus een aantal dagen, doorslikken afhankelijk van je diaree of zijn het zeker 3 dagen of een bepaalde hoeveelheid capsuls wat je door slikt , groetje.

  • Maaike

    Lees goed de bijsluiter!!!! Die is als het goed is in het Engels en Arabisch. Als je iets niet snapt vraag dan de apotheker om verduidelijking en advies.

    Hier in Nederland heb ik laten uitzoeken of het nu wel of niet een antibiotica is, omdat de meningen hierover verdeeld waren. Dit is het dus wel! Dit betekent: kuur helemaal afmaken en uitkijken met teveel zon op je huid! Maar je moet sowieso constant goed insmeren met een middel met een hoge beschermingsfactor!

    Zit je al in Egypte of ga je er nog naar toe?

    Wil je meer info over Egypte kijk dan even op onze site. Bij “info” op mijn auteursnaam klikken. Je krijgt dan onze site te zien. Hierop staan een grote lijst met tips op alfabetische volgorde (ongeveer 20 A-4'tjes)

  • Ger

    Ha Maaike bedankt, we gaan voor de 4x en nu naar Marsa Alam maar wat een erg goede en uitgebreidde site van jullie super proficiat.

    Groet Marie

  • Maaike

    Bedankt voor het compliment. Maar als het al de 4e keer is, dan weten jullie toch al aardig wat of niet?!

  • Mike

    Beste Ger,

    Wat betreft de zon, kan ik niets vinden.

    Maar alcohol lijkt mij sowieso geen goed idee als je al diarree hebt. Het beste kun je gewoon (flessen) water drinken.

    Ons werd ook afgeraden om meloen te eten als je diarree hebt.

    Bij mij helpt antinal binnen een dag.

    Succes en groetjes Linda.

  • Joep

    Kan je dit middel ook in Nederland kopen?

  • Maaike

    Nee, Antinal is niet in Nederland te koop.

  • Maaike

    En als het hier wel te koop zou zijn, dan zou je het alleen kunnen “krijgen” bij de apotheek als je een recept van je huisarts hebt. Het is een antibiotica en daarom niet vrij verkrijgbaar.

  • Sytse

    Waar vind ik die site?