kamelenmarkt Shalateen

• wim01

In april ga ik naar Egypte, Marsa Alam, Akassia.

Graag wil ik dan op bezoek bij de kamelenmarkt in Shalateen. Wie kan mij meer over deze excursie vertellen (bv. vertrektijdstip, hoe lang rijden, hoe laat weer terug naar het hotel, etc.).

Zou het ook mogelijk zijn om zelf, met een gids, per quad hierheen te gaan of is dat niet mogelijk op 1 dag?

Alvast dank voor de reakties.

• Gerard en Nicolle

Allereerst alvast veel plezier daar.

Heb je al geprobeerd om contact met het hotel zelf te zoeken.

Zij bieden zelf namelijk ook vaak excursies aan of eventueel met je touroperator.

Misschien is dit bericht overbodig en snap je dit zelf ook wel. Dan negeer je het maar gewoon.

Succes!

groetjes nicolle

• wim01

Ja ik weet dat je met een georganiseerde excursie kunt gaan vanuit het hotel. Maar ik hoor graag een ervaringsverhaal van iemand die dat gedaan heeft.

• Joy

Wim, helaas kan ik je over deze kamelenmarkt niets zinnigs vertellen, ik ben alleen ooit bij die van Imbaba (nu verdwenen trouwens) geweest. Als je zoals ik een dierenliefhebber, bereid je dan voor want het is niet altijd even plezierig wat je te zien krijgt. Niettemin kan ik me je interesse, dierenliefhebber of niet, voorstellen want ook ik wilde er destijds kijken - maar ik zou het zelf nu niet meer doen.

• Rene

Mocht je toevallig ook naar Aswan gaan, ga dan naar de kamelenmarkt in Daraw. Erg leuk, en een stuk plezieriger dan de kamalenmarkt bij Cairo!

• Joy

Ha René, vertel eens wat meer over Daraw, een vriend van mij komt er ook wel eens bedenk ik me nu, maar ik hoor graag ook jouw verhalen. Dan kan ik altijd nog eens besluiten of ik er wel of niet naartoe zal gaan….een bijzondere ervaring is het in elk geval.