Hurghada of Sharm el Sheikh

• pippi

Wij (2 vriendinnen 33 jaar) zitten met een dilemma…. We willen voor de eerste keer naar Egypte begin mei maar wordt het Hurghada of Sharm el Sheikh?????

Ik heb al via de zoekfunctie gezocht en al heel wat verslagen gelezen maar nog komen we er niet uit of we naar Hurghada of Sharm el sheikh zullen gaan, het ziet er allebei heel leuk uit.

De keus bestaat uit Hotel Sierra in Hurghada en Hotel Arabia in Sharm el sheikh.

Wie kan ons de voors en tegens geven zodat we een onvergetelijke vakantie zullen hebben.

Kom maar op met de reacties………

Alvast bedankt voor de moeite

groetjes Diana

• ruben

Ik zou eerder naar sharm gaan. Het is gewoon schoner en gezelliger dan Hurghada.

• clair-mary

Daar zijn de meningen dus over verdeeld, ik zou voor Hurghada gaan.

Ik denk dat je met deze vraag veel reacties krijgt want de 1 kiest voor Sharm en de ander voor Hurghada. Ik denk dat je dat zelf zult moeten ervaren pippi.

Mij krijg je persoonlijk niet naar Sharm. Maar wat ik al zei dit verschilt van persoon tot persoon.

Succes met het maken van je keuze.

• Gerard en Nicolle

ligt er aan wat je zoekt in een vakantie…

• Kristel

Persoonlijk vind ik Sharm leuker, meer westers. In Hurghada vind je echt het oude Egypte. Ik in beide geweest en ga 8 mei weer naar Sharm!

• Marianne

Ik zou ook voor Sharm gaan veel gezelliger vind ik wij gaan zelf ook altijd naar Sharm vertrekken vannacht ook weer die kant uit.