magic life sharm el sheikh

• annsophie

Beste allemaal,

Wij, met ons drietjes vertrekken op 20 maart naar dit hotel. Het is voor ons de eerste maal Egypte.

graag zou ik iets meer willen weten over dit hotel.

Kan je daar ergens dicht telefoneren naar het thuisland buiten het hotel (te duur)

Zijn er daar in de buurt winkels of moet je ver weg.

Kan je van daaruit dagexcursies maken met een boot?

We hebben een kamer geboekt met zeezicht, zijn die centraal bij alles in het hotel, of liggen ze dichter bij de zee.

We hebben een tiental keer turkeye gedaan in juni, die altijd zeer meegevallen is. Is maart niet te koud, vooral 's avonds?

Nog iets, zijn de sleutels een magneetkaartje en krijg er meer dan 1 als je met 3 bent?

Wachtend op reacties op voorhand bedankt.

m vr gr.

• Bert k

Hallo Annsophie

Magic life ken ik niet dus misschien wil iemand andersje daar mee van dienst zijn.

qua telefoneren is het het meest handig om een simvrije mobiel mee te nemen en dan daar een pre-paid kaart te kopen dat scheelt echt enorm in de kosten.

In het centrum van Sharm ( naama bay ) zitten genoeg telefoonwinkeltjes die deze kaarten verkopen.

In maart is het overdag lekker warm zo'n 28 a 28 graden maar 's avonds kan het iets afkoelen waardoor het wat kouder aanvoelt neem dus een dun vestje mee ofzo.

Ik heb tot nu toe alleen nog maar sleutels gehad in de hotels en daar zijn er vast wel meer dan 1 per kamer van dus dat moet je ter plaats even vragen.

heel veel plezier gewenst