nijlcruise terramar

• Daisy

Hallo!

Ik merk ook dat er maar weinig mensen zijn die ervaringen hebben met een nijlcruise, jammer!

Toch vraag ik het nog een keer, heeft iemand ervaringen met de nijlcruise op de boot Sunrise Terramar?

Groetjes Daisy

• monica

Hoi Daisy,

Er zijn zat mensen die ervaring hebben opgedaan met een nijlcruise, alleen niet op de boot die jij noemt.

Heb je enig idee hoeveel boten er heen en weer varen tussen luxor en aswan?

Ik kan je verzekeren, dat zijn er heel wat.

Wat betreft een nijlcruise op zich, ik vond het fantastisch om het mee te maken.

En ik kan het iedereen aanraden.

Groetjes,

Monica

• Maaike

Inderdaad ook wij hebben ervaring met een Nijlcruise, maar niet op de boot die jij noemde. Wat wil je eigenlijk precies. Weten hoe het algemeen op boten op een Nijlcruise er aan toe gaat of specifiek over de door jouw genoemde boot?

Wij hebben onze ervaringen van onze Nijlcruise op onze site gezet. Hier staat een reisverslag, veel foto's en een lijst met tips. Als je bij mijn auteursnaam op “info” klikt, zie je de naam van onze site.

Een fijne tijd in Egypte gewenst.

• Ruud

Hoi Daisy

Monica heeft gelijk, het aantal boten dat heen en weer vaart tussen Luxor en Aswan ligt ongeveer op 250 boten. Dus het is best moeilijk om reacties te krijgen

over een boot waar jij dan een cruise mee gaat maken. En het gebeurt regelmatig

dat je ter plekke een andere boot toegewezen krijgt, hou daar rekening mee !!

Groeten Ruud.

• Daisy

Bedankt voor jullie reacties!

Ik weet dat er veel boten op de nijl varen. Maar waarom ik specifiek naar de boot vroeg waar wij mee gaan varen is omdat het schijnbaar de meest luxe boot is op nijl.. En ik wilde graag horen of de verhalen ook heel positief zijn.

Bij jullie is de reis dus goed bevallen! Dan zal dat ons zeker ook gaan lukken.

Groetjes Daisy

• monica

Hoi Ruud,

Koffers al gepakt.

Het aftellen is begonnen.

In gedachtend reis ik met jullie mee.

Fijne vakantie,

Monica en Marcel