EL-GOUNA

• ROB

hALLO SANDRA, HARTELIJK DANK VOOR JE REACTIE, ZO TE LEZEN HOEVEN WE ONS NIET TE VERVELEN DAAR.IK DENK WEL DAT HET EEN FIJNE VAKANTIE GAAT WORDEN.DANK VOOR JE SCHRIJVEN…GROET ROB

• Marja

Wij hebben de quad-safari gedaan, je rijdt dan uren door woestijn en bij zonsondergang sta je op een berg. Dat is een bijzondere ervaring. Je schaduw is dan wel 20 meter lang. Ook stop je op de terugweg om naar de sterrenhemel te kijken. Wonderlijk, er is op de grond nl geen enkele lichtbron.

Met de Galathea-boot een dag snorkelen, een proefduik maken en lekker eten is heel mooi. Deze excursies zijn te boeken bij de receptie.

Wij hebben ook 2x een snorkel-excursie bij de windsurfshop bij het lagune strand gemaakt. Is buiten het resort om, dus misschien niet zo netjes maar we hebben een topdag gehad voor ca. 12 eur pp.

Strand bij de lagune zit je prima, alleen jammer dat het water daar troebel is. Je moet weten veel moois van Egypte zich onder water bevindt.

• kaatje

Hoi,

Wat ook erg leuk is ,zijn de lagoontrips,oasisnight,street festival in abu tig marina, oriental schows in tamr henna,saterday night live on the streets of downtown een snorkeltrip,diner around,beach party,go karts,speed devils (desert safari)……..

Maar vooral genieten!!!!

Gaan voor de 5 maal terug!WE LOVE EL GOUNA

• ROB

hallo Kaatje…gelukkig lees ik alleen maar posi verhalen, het wordt voor ons de eerste keer El-Gouna, maar derde keer dat we naar Egypte gaan.Verheug me er al weer op. greetz