Wat is jullie ervaring qua temperatuur eind februari, ik wil nog weg vanaf 23 feb tot 3 maart met 2 kids van 8 en 9.
even op de begin startpagina kijken bij weer in egypte. daar vind je de site die je alle gegevens geeft. Overzichten van gemiddelde temperaturen en als je al gaat kan je de weersverwachting per dag zien en weet je wat er in de koffer moet. Mijn eigen ervaring in half januari was: lekker in het zonnetje en uit de wind. Op de vlakte en in de wind en in de avonduren kan het best nog wel fris zijn. Dus in laagjes kleden. T-shirt en trui en eventueel afritsbare broek dan zit je altijd goed.
mvg
jeanette
Het ene jaar kun je natuurlijk niet met het volgende jaar vergelijken, maar wij waren er vorig jaar eind februari, en het was mooi weer, hebben van de 15 dagen 1 dag bewolking gehad en 3 dagen een hoop wind. Maar wat ik al zei wil niet zeggen dat het dit jaar ook weer zo is. 's avonds met de wind had je wel een vest of jasje nodig maar toen de wind minder was konden wij zonder. Hoop dat je er iets aan hebt. Grtjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?