wij willen eind augustus graag een paar dagen naar cairo .is het verstandig om hier de excursies te boeken of hebben we aan de vlucht en een hotel genoeg?kunnen we daar makkelijk een excursie boeken ?wie heeft hier ervaring mee.
ja, wij hadden thuis alleen excursie de piramides in Gizeh geregeld. De gids die we daar bij hadden vroeg of we de volgende dag nog meer wilde zien. En zo hadden we de volgende dag een prve-gids en lit hij ons een stukje leven van de boeren en werken op land zien, de Khan el khalilie bazaar zijn we op geweest (voelde ik me trouwens een stuk veiliger met die gids in de buurt.) We zijn met hem naar een kerk en een schooltje geweest, hij nam ons mee om te gaan lunchen.
Mijn ervaring is,, Cairo is groot en veel te zien, je moet alleen de plekken weten en niet alle wijken zijn daar even veilig.
en vooral als je er maar kort bent, moet je niet te veel tijd kwijt zijn met zoeken,toch?
succes en veel plezier daar, is zeker de moeite waard
wil schreef:
>
> wij willen eind augustus graag een paar dagen naar cairo .is
> het verstandig om hier de excursies te boeken of hebben we
> aan de vlucht en een hotel genoeg?kunnen we daar makkelijk
> een excursie boeken ?wie heeft hier ervaring mee.
Hoe kom je aan zo'n privé-gids ? En is het wel veilig als je met een vriendin gaat ? (zonder mannen dus) Het idee staat me erg aan, maar ik wil toch graag eerst wat meer weten over het reizen op eigen gelegenheid. Egypte is voor mij nog nieuw, heb wel in Afrika gereisd, maar omdat Egypte een Arabisch land is, zal het waarschijnlijk heel anders zijn ???
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?