Tickets

• jan en jolien

Beste mensen

Ik heb geboekt via nile travel en heb alle papieren via de mail ontvangen.

Heb alles uitgeprint en de tickets zitten daar ook bij.

De tickets moet ik uitknippen?Heb iemand daar ervaring mee en moet je met die tickets gewoon inchecken?

Ik vertrek donderdag.

Gr

jan en jolien

• Bonsai

Ok ik had via de email tickets,

Werkt uitstekend, geen enkel probleem

• Marianne

tickets via email heb ik ook al meerdere keren gehad, geen probleem! gewoon netjes op de stippellijn uitknippen en daarmee inchecken. veel plezier in egypte!!!

• Mike

Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt. Maar als je met KLM vliegt, kun je zelfs 30 uur van te voren alvast via internet inchecken. Je kunt dan zelf je eigen stoelen uitkiezen. Je print dan je boardingpass en daar ga je mee naar de balie. Je hoeft dan op Schiphol alleen nog maar je bagage in te checken. (Ik heb niets op de stippellijnen uitgeknipt, gewoon hele blaadjes meegenomen).

Echt een e-ticket is reuze handig.

Groetjes Linda.

• monica

Hoi Mike,

Ik kan me voorstellen dat dat handig is, maar zover ik weet voert de klm geen chartervluchten uit richting egypte, en een lijndienst is aardig wat duurder dan een chartervlucht. Maar wieweet in de toekomst veranderd het ook bij de chartervluchten en kunnen we dan ook straks vanuit onze luie stoel alvast de beste plekjes reserveren.

Groetjes,

monica